Skip to main content
Antwoord

Kan geen verbinding met met 2.4 GHz KPN Box 12

• December 31, 2024
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Hier hetzelfde  probleem. Snap er helemaal niks meer van. Wat was de oplossing?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor vraag gemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@ElisaBert. Welkom op de community! Ik weet helaas niet precies wat de oplossing was in het andere topic, maar ik help je graag verder! 😊 Als je Extra Wifi wilt aanzetten op je KPN Box 12, kun je dit zelf instellen.

In dit topic vind je een uitleg: Extra Wifi instellen op de KPN Box 12. Hiermee kun je bijvoorbeeld de 2,4 GHz en 5 GHz netwerken apart gebruiken of andere wifi-instellingen aanpassen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 3, 2025

Hoi ​@ElisaBert. Welkom op de community! Ik weet helaas niet precies wat de oplossing was in het andere topic, maar ik help je graag verder! 😊 Als je Extra Wifi wilt aanzetten op je KPN Box 12, kun je dit zelf instellen.

In dit topic vind je een uitleg: Extra Wifi instellen op de KPN Box 12. Hiermee kun je bijvoorbeeld de 2,4 GHz en 5 GHz netwerken apart gebruiken of andere wifi-instellingen aanpassen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@ElisaBert Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om Extra Wifi aan te zetten en dat daarmee het probleem is verholpen. Als dit niet het geval is weet je ons te vinden! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 10, 2025

Sorry, niet zo netjes van me. Had een drukke werkweek.

Nee dit werkte helaas niet. Dit kwam achteraf, omdat mijn verbinding nog niet op "aan" was gezet werd me verteld.(ook al was ik gewoon verbonden)

Na die "switch" omgezet te hebben was hij wel gewoon zichtbaar, wat eerder niet zo was. Mits ik in de modem zelf kroop…

Maar ook dit was niet de oplossing. Heb nu ondertussen mijn modem teruggestuurd en een andere modem opgestuurd gekregen. 

Tot zo ver werkt het nu allemaal wel zoals hoe het hoort. 

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Gr. Elisabeth

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@ElisaBert Geen probleem! Het kan soms even duren met een drukke werkweek. Fijn dat je nu een oplossing hebt gevonden! Gelukkig werkt het nu zoals het hoort. 😊