Skip to main content

Beste KPN,

Ik woon in een appartementencomplex van 7 hoog, op de 3e verdieping. Is het een mogelijkheid dat de glasvezelkabel buitenom in mijn appartement komt? Ik woon op een hoek en ik heb een onderbuurvrouw die een schotel heeft, kan dit systeem ook niet voor glasvezel op zo'n  manier geinstalleerd worden? Ik heb gehooord dat in andere appartementencomplexen het ook door de meterkast kan gaan. Zijn hier mogelijkheden voor of te ontwikkelen? Zodat ik ook glasvezel in mijn appartement kan krijgen. Dit zou ik heel fijn vinden en dit voelt voor mij als een gemis.

Graag hoor ik van jullie wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijk groet,
Bep

Glasvezel in flats wordt aangelegd volgens een bepaald protocol dat het zo efficiënt mogelijk aangelegd kan worden, meestal in overleg met de VVE @B.Brandsma . Ik zou daar even informeren wat er ooit eens afgesproken is.

Verder kun je via https://netwerk.kpn.com/ controleren wat er op jouw adres mogelijk is.


Een flat van 7 hoog is denk ik te hoog om de kabel buitenom te leggen. U woon op de derde verdieping, dus bij u zou het nog wel kunnen. Maar als KPN bij u in het gebouw met glasvezel in de weer gaat, dan willen ze alle appartementen aansluiten. Niet alleen de onderste 3 verdiepingen.