Skip to main content

Ik heb sinds vele jaren een Alles in 1 pakket met de mooie voordelen ervan zoals gratis pluspakket, gratis spotify, mb's verdubbeling, €5 korting op mobiel.

Nu blijkt dat op mijn adres de hoogst mogelijke internetsnelheid 1000 Mbit/s download- en 500 Mbit/s uploadsnelheid is. Echter KPN lijkt van de alles in 1 af te willen want ze stellen die snelheid in dat pakket niet beschikbaar. Dan kan alleen als ik Hussel wil. Overstappen naar Hussel wil ik niet want dat kost mij de voordelen die ik nu heb en zou een grote prijsverhoging per maand betekenen in vergelijking met de 500/500 die ik nu heb. Ik word dus door KPN verplicht om over te stappen als ik de nieuwe snelheid wil. Wat vinden jullie daarvan?  Ik vind het een erg slechte service waaruit blijkt dat een vaste klant zeer weinig waarde heeft bij KPN

Hi @leonD, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. In het verleden hadden we inderdaad abonnementen waarbij andere voorwaarden gelden, zoals Spotify wat was inbegrepen in het abonnement en een gratis zenderpakket, als je het Alles-in-1 abonnement combineert met een mobiel abonnement. Sinds de invoering van de KPN Hussel abonnementen, kunnen we dit niet meer aanbieden. Wel kun je dan kiezen voor een snelheid tot 1GB via glasvezel, als dit beschikbaar is op jouw adres. Dit is niet aan te vragen bij de oudere Alles-in-1 abonnementen. Het is dus van belang om na te gaan wat je het belangrijkst vindt aan het abonnement.


Het blijft daardoor in mijn ogen zo dat KPN vaste klanten niet echt waardeert. Ik ben verplicht een veel duurder pakket aan te schaffen omdat jullie de snelheid niet aan het bestaande pakket willen toevoegen (wat voor mij een lagere prijsverhoging zou betekenen want bij Hussel moet je ook nog eens de tv kastjes los huren etc, wat nu ook in het pakket zit). Ik betaal bijna 90 euro per maand voor TV en Internet en dan vind ik de service achter blijven tov de voordelen die nieuwe klanten krijgen. Ik blijf bij mijn oude pakket tenzij jullie met een betere aanbieding komen.