Skip to main content

Kan ik internet aanvragen op een adres waar in nog niet sta ingeschreven

Kan ik internet aanvragen op een adres waar in nog niet sta ingeschreven

Lijkt me niet handig, als je nog geen sleutel van dat object hebt, want alle post en spullen van KPN komen dan op dat adres terecht @jejeG 


Kan ik internet aanvragen op een adres waar in nog niet sta ingeschreven

Dit kan gewoon, zorg wel dat je in staat bent of iemand anders op het adres van de aansluiting om het pakketje met het modem te ontvangen van de bezorger PostNL.


Hallo @jejeG ,

Dat is mogelijk, maar alleen als op dat adres nu geen internetabonnement van KPN loopt. Want je kunt pas jouw abonnement daar starten als de vorige bewoner het KPN-abonnement heeft stopgezet. 


Hoi @jejeG 
Ik zie hier verschillende antwoorden.
Het beste en het snelste is even bellen met het gratis nummer van de KNP 0800 0402
Omdat het gaat over een abonnement afsluiten kun je vandaag nog bellen tot 17:00 uur en anders vanaf maandag - vrijdag 08:00 uur tot 18:00 uur en zaterdag 08:00 - 17:00 uur


Hoi @jejeG 
Ik zie hier verschillende antwoorden.
Het beste en het snelste is even bellen met het gratis nummer van de KNP 0800 0402
Omdat het gaat over een abonnement afsluiten kun je vandaag nog bellen tot 17:00 uur en anders vanaf maandag - vrijdag 08:00 uur tot 18:00 uur en zaterdag 08:00 - 17:00 uur

Ik denk dat de vragen prima zijn beantwoord met goede adviezen, daarom lijkt bellen mij niet echt veel toegevoegde waarde geven op zo een simple vraag.
Het feit dat @jejeG hier ze vraag stelt zal dat ook zijn voorkeur zijn om het allemaal online af te handelen vermoed ik zo.

Mocht er toch onduidelijkheid zijn, staat het @jejeG uiteraard vrij om te bellen.


Reageer