Skip to main content
Beantwoord

Kan ik alsnog van 100 Mbit/s naar 200 Mbit/s abonnement?

• 31 maart 2025
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

M.i.v. 20-05 a.s. contractverlenging, dit is afgelopen zaterdag met een medewerker telefonisch geregeld. Ik heb 100mb, kan dit alsnog omgezet worden naar 200mb? 

Beste antwoord door Ik_Combineer

Mijn advies zou ook zijn om dat de order te annuleren en opnieuw aan te vragen. Een beetje omslachtig maar je zit nu eenmaal vast aan de voorwaarden die afgelopen zaterdag golden. En de nieuwe abonnementen zijn er pas sinds vandaag.

Bekijk origineel

5 reacties

• 3812 reacties
  • 31 maart 2025

Nee. Je zult die verlenging moeten annuleren als dat nog kan. En anders zit je er aan vast.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37179 reacties
  • 31 maart 2025

Hallo ​@Pokkepoelie ,

Natuurlijk kun je jouw abonnement na 20 mei 2025 upgraden naar 200 Mbit/s. Maar voor welke prijs, dat is de vraag.   

• 3812 reacties
  • 31 maart 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Pokkepoelie ,

Natuurlijk kun je jouw abonnement na 20 mei 2025 upgraden naar 200 Mbit/s. Maar voor welke prijs, dat is de vraag.   

Ik gok dat da de oude prijs zal zijn. De datum van bestellen zijn lijdend zijn denk ik.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4557 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2025

Mijn advies zou ook zijn om dat de order te annuleren en opnieuw aan te vragen. Een beetje omslachtig maar je zit nu eenmaal vast aan de voorwaarden die afgelopen zaterdag golden. En de nieuwe abonnementen zijn er pas sinds vandaag.

• Auteur
  • Slimmerik
  • 79 reacties
  • 1 april 2025

Bedankt allen👍

Reageer