Skip to main content
Antwoord

Kan ik bij Cayway gebruik blijven maken van mijn KPN mailadressen?

• March 27, 2024
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Sonne Tetje
Nieuwkomer

Als ik naar Malden verhuis, moet ik via Cayway oid gebruikmaken van glasvezel

kan ik wel met mijn KPN abonnement mijn mailadressen aanhouden?

Beste antwoord door Ernst-Jan

Aangenomen dat u dus op uw nieuwe adres geen KPN kunt krijgen, moet u bij KPN aaangeven dat u het abonnement wilt omzetten als “mail only”.

Neemt daarvoor contact op met de afdeling Save van KPN via 0800 – 0402.

Webmail is dan het gemakkelijkste bij uw nieuwe provider. Instellingen in een e-mail programma is wat ingewikkelder omdat de nieuwe provider wellicht e-mail poorten dicht heeft gezet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 27, 2024

Aangenomen dat u dus op uw nieuwe adres geen KPN kunt krijgen, moet u bij KPN aaangeven dat u het abonnement wilt omzetten als “mail only”.

Webmail is dan het gemakkelijkste bij uw nieuwe provider. Instellingen in een e-mail programma is wat ingewikkelder omdat de nieuwe provider wellicht e-mail poorten dicht heeft gezet.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 27, 2024

Dat kost dus ongeveer €7,50 per maand @Sonne Tetje 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Hi @Sonne Tetje, welkom hier. Ik denk ook graag mee. 

Kleine toevoeging, zeg het abonnement niet op als je ons belt. Geef aan dat je over wilt stappen naar een E-Mail Only abonnement.