Skip to main content

Na jaren alles bij KPN gehad te hebben hebben wij door sommige redenen besloten om met internet naar een andere provider te gaan. Nu heb ik de kastjes DVS1200 nog van KPN welke wij zelf hebben aangeschaft via KPN. 

Mijn vraag is of wij deze DVS1200 ook kunnen gebruiken met de nieuwe provider of dat deze hiertegen beschermd zijn.  

Ja, die kunt u gewoon gebruiken bij een andere provider. 


Nou ja het kan naar heel vaak doen ze het niet. Ze versturen data via het electriciteitsnetwerk en dat is overbelast zoals u weet. Daar kunnen ze slecht tegen.  Maar misschien heeft u geluk. 


Nou ja het kan naar heel vaak doen ze het niet. Ze versturen data via het electriciteitsnetwerk en dat is overbelast zoals u weet. Daar kunnen ze slecht tegen.  Maar misschien heeft u geluk. 

Onzin. Alleen het elektriciteitsnetwerk binnenshuis wordt gebruikt en naar je mag hopen is dat niet overbelast.
Als die DVS1200 adapters met KPN probleemloos werken kan je dat bij een andere provider ook verwachten.


Nou ja het kan naar heel vaak doen ze het niet. Ze versturen data via het electriciteitsnetwerk en dat is overbelast zoals u weet. Daar kunnen ze slecht tegen.  Maar misschien heeft u geluk. 

Onzin. Alleen het elektriciteitsnetwerk binnenshuis wordt gebruikt en naar je mag hopen is dat niet overbelast.
Als die DVS1200 adapters met KPN probleemloos werken kan je dat bij een andere provider ook verwachten.

Er zit geen magische datastop op een hoofdschakelaar. Dus die DVS loopt gewoon door je meterkast en heeft zeker weten last van een overbelast en instabiel netwerk. 


Nou ja het kan naar heel vaak doen ze het niet. Ze versturen data via het electriciteitsnetwerk en dat is overbelast zoals u weet. Daar kunnen ze slecht tegen.  Maar misschien heeft u geluk. 

Onzin. Alleen het elektriciteitsnetwerk binnenshuis wordt gebruikt en naar je mag hopen is dat niet overbelast.
Als die DVS1200 adapters met KPN probleemloos werken kan je dat bij een andere provider ook verwachten.

Bij mij stopt het electriciteitsnetwerk niet bij de voordeur. Bij u misschien wel.


Lees ook: ”Als die DVS1200 adapters met KPN probleemloos werken kan je dat bij een andere provider ook verwachten.”


Reageer