Skip to main content

Wij hebben in dec 2022 een huis gekocht waar 2 oude ptt kastjes in de tuin staan. Wij willen deze graag laten verwijderen. Het telefoonnummer in eerdere topic meerdere keren geprobeerd maar ik krijg te horen dat er geen medewerker beschikbaar is

Kan je een foto delen van die kastjes?


Hoi @Janet en Erik .  In sommige gevallen hebben die dingen geen functie meer. Maar soms, ondanks dat ze er prehistorisch uitzien, juist wel.

Ik wil ook graag een foto zien. En kun je in je profiel zetten wat je adres is en me daarna hier een seintje geven? 


 


We hebben contact gehad met een bedrijf (via KPN) die ze komt verwijderen. We moeten alleen nog gebeld worden voor een afspraak.


Die kasten hangen op heel veel plekken. En daar zijn ze gewoon nog in gebruik en kunnen ze niet verwijderd worden.


Staan die kasten op jouw grondgebied? @Janet en Erik  Lijkt wel openbare stoep, waar ze ook meestal staan.


Die zien er uit of ze nog in gebruik zijn. Maar ik kan dat nu niet controleren want ik heb nog geen gegevens, @Janet en Erik .   Vul even het profiel in en geef mij een seintje. Dan laat ik het  met zekerheid uitzoeken. Dan weten jullie waar je aan toe bent.Â