Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de witte SuperWifi punten vervangen door een TP-Link mesh netwerk?

• 18 juli 2025
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

De witte superwifi punten zijn waardeloos, dan weer wel en dan weer geen wifi! Ik wil ze vervangen voor een tp link mesh netwerk, is dat mogelijk?

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Quantum33, het is zeker mogelijk om een TP link mesh netwerk te gaan gebruiken in combinatie met het KPN modem. Hou er dan wel rekening mee dat je de wifi  van de KPN modem uit zet. Het TP link mesh netwerk werkt niet samen met de wifi van de KPN modem. 

Bekijk origineel

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11429 reacties
  • Antwoord
  • 22 juli 2025

Hallo ​@Quantum33, het is zeker mogelijk om een TP link mesh netwerk te gaan gebruiken in combinatie met het KPN modem. Hou er dan wel rekening mee dat je de wifi  van de KPN modem uit zet. Het TP link mesh netwerk werkt niet samen met de wifi van de KPN modem. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 juli 2025

Fijn dat het mogelijk is, krijg ik ook mijn geld terug van KPN wegens het leveren van een waardeloos product?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10420 reacties
  • 25 juli 2025

Beste ​@Quantum33 het product op zich is niet waardeloos, alleen bij jou werkt het niet zoals jij het wilt.

Ze zijn je eigendom, dus je kunt ze op een verkoopsite plaatsen of naar de kringloop brengen.

KPN gaat je in ieder geval geen vergoeding geven omdat ze al ver buiten de garantie zijn.

Reageer