Skip to main content

goede avond, 

we zijn al jaren klant, in onze wij is glasvezel aangelegd het wordt van de week naar de meterkast gebracht en ik zou graag een tegen offerte hebben van KPN, is het mogelijk al een offerte te krijgen?

volgens een concurrent zou er met ongeveer 2 maanden een verbinding zijn, is dit ook voor KPN zo?

groet

Door welke provider is glasvezel aangelegd @PaulaJ  als dat KPN is heb je geen offerte nodig, want bij de overgang van koper naar glas blijft je abonnement hetzelfde qua prijs.

 


Hoi @PaulaJ, welkom op onze community! Op netwerk.kpn.com kun je zien wat de mogelijkheden zijn met de glasvezel op jouw adres. Zoals @N.N.  hierboven al noemt is een abonnement via de glasvezel verder hetzelfde als een abonnement via de koper.


goede avond, 

we zijn al jaren klant, in onze wij is glasvezel aangelegd het wordt van de week naar de meterkast gebracht en ik zou graag een tegen offerte hebben van KPN, is het mogelijk al een offerte te krijgen?

volgens een concurrent zou er met ongeveer 2 maanden een verbinding zijn, is dit ook voor KPN zo?

groet

Ik begrijp niet zo goed wat er bedoeld wordt met een tegenofferte? Bedoel je een betere aanbieding dan die van de concurrent? 

Als de aanleg van die glasvezel in jullie wijk plaats vindt door Delta Glasvezel of door Open Dutch Fiber (samen met Odido), dan is er geen aansluiting van KPN op mogelijk en blijft KPN gewoon een DSL abonnement leveren via de telefoonlijn.


Reageer