Skip to main content

Ik ben sinds kort verhuisd en heb gisteren een pakket afgesloten bij KPN. Achteraf lieten ze me weten dat de aansluiting pas zal plaatsvinden op 24 april. Aangezien ik nu geen internet thuis heb, kan ik niet vanuit thuis werken, wat noodzakelijk is in deze tijd. Ik vroeg me af of het mogelijk is om de aansluiting eerder te laten plaatsvinden (als het pakket binnen is).

Groet,

Jasper

Dat is balen. Ik ben bang dat er weinig aan gedaan kan worden want er gaat best wat tijd in zitten om een verbinding te realiseren. En als er een monteur aan te pas moet komen dan tref je het helemaal niet in deze coronatijd.  Een medewerker pakt die op. Doorgaans reageren ze binnen 48uur maar het is druk. Vul alvast je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling. 


Hoi @Jaspero40 en welkom op het forum! Bedankt voor het aanvullen van je profiel. :smile: Ik zie dat je hier vandaag ook contact over hebt gehad met mijn collega's en dat hun bevindingen hetzelfde waren als de mijne, namelijk dat het niet mogelijk is om de aansluiting te versnellen. We adviseren onze klanten om een nieuw abonnement op de vaste diensten minimaal 3 weken van tevoren aan te vragen, omdat er wat tijd overheen kan gaan voordat we de aansluiting gereed hebben. Als ik je bestelbevestiging mag geloven is een monteur niet noodzakelijk, dus als het zover is op 24 april kun je alles zelf aansluiten. :slight_smile: Je ontvangt het installatiepakket uiterlijk 3 werkdagen voordat je diensten actief zijn. Dit maakt het thuiswerken wel een uitdaging, maar wellicht dat je werkgever hier een oplossing voor heeft? Anders kun je wellicht nog een kaartje bij je nieuwe buren afleveren met de vraag of je van de wifi gebruik mag maken. 


Reageer