Skip to main content

3 jaar later: in mijn buitengebied is 5G beschikbaar. Kan het extra modem hiervoor worden aangepast, van 4 naar 5G? Of gaat dat vanzelf?


Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik denk niet dat da zal gebeuren. Heeft namelijk niet of nauwelijks nut. Het doel van het buitengebied modem is om de snelheid iets te verhogen naar 40 - 50 mbit ofzo. Daar is 4G snel genoeg voor. Dus waarom 5G?


Ik denk niet dat da zal gebeuren. Heeft namelijk niet of nauwelijks nut. Het doel van het buitengebied modem is om de snelheid iets te verhogen naar 40 - 50 mbit ofzo. Daar is 4G snel genoeg voor. Dus waarom 5G?

Geen idee. Als het er stabieler en sneller van wordt? Glasvezel is voorlopig nog in inventarisatie fase. Zal nog wel twee jaar duren, áls het percentage deelnemers wordt gehaald…


Ik denk niet dat da zal gebeuren. Heeft namelijk niet of nauwelijks nut. Het doel van het buitengebied modem is om de snelheid iets te verhogen naar 40 - 50 mbit ofzo. Daar is 4G snel genoeg voor. Dus waarom 5G?

Geen idee. Als het er stabieler en sneller van wordt? Glasvezel is voorlopig nog in inventarisatie fase. Zal nog wel twee jaar duren, áls het percentage deelnemers wordt gehaald…

U wilt het sneller, maar voor KPN hoeft dat helemaal niet. Het is nooit de bedoeling geweest dat Internet Sneller Buitengebied een super snelle verbinding op zou leveren. De bedoeling is dat gewoon email ophalen, surfen en Netflix werkt. De basis zeg maar. Meer niet. KPN gaat het niet zo snel maken dat klanten vervolgens geen glasvezel meer willen natuurlijk 😆


Reageer