Hoi, ik probeer jullie te bereiken maar helaas lukt het niet. In Arnhem is vandaag de winkel open kan ik de modem daar ruilen.
Je kunt altijd de KPN bereiken
Je zegt dat het modem stuk is.
Bel dan de KPN op en zeg dat, met zo'n klacht kun je dag en nacht de KPN bellen.
De winkels hebben geen modem's e.d. op voorraad.
dus raad ik je dus aan om te bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Je kunt ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt, scroll de pagina van de link even naar beneden.
Bij Geen diensten, 24 uur p/dag bereikbaar.
Hoi, ik probeer jullie te bereiken maar helaas lukt het niet. In Arnhem is vandaag de winkel open kan ik de modem daar ruilen.
Beste
Of een winkel modems in huis heeft weet ik niet, gewoon proberen, wel de oude modem inclusief netvoeding mee nemen naar de winkel.
Succes.
Hoi Jan ik heb vandaag al een paar keer gebeld maar ze zijn gesloten. Gister had ik al gesproken en ik kon de modem en voeding omruilen in een winkel. Woon zelf in Apeldoorn maar de KPN winkel hier is gesloten vandaag maar in Arnhem zijn ze wel open dus de modem en de voeding is onderweg naar Arnhem. Bedankt voor je antwoord en fijne feestdagen toegewenst.
Je kunt altijd de KPN bereiken
Je zegt dat het modem stuk is.
Bel dan de KPN op en zeg dat, met zo'n klacht kun je dag en nacht de KPN bellen.
De winkels hebben geen modem's e.d. op voorraad.
dus raad ik je dus aan om te bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Je kunt ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt, scroll de pagina van de link even naar beneden.
Bij Geen diensten, 24 uur p/dag bereikbaar.
Hoi hoi vrouwtje heeft net een nieuwe gekregen. KPN winkel in Arnhem had ze gewoon op voorraad. Ondertussen al 50 gig van onze telefoonabbo verbruikt om tv te kijken met behulp van persoonlijke hotspot:) Hopelijk krijg ik de v10a straks wel aan de praat en over de “KPN klantenservice” ik heb ze gisteravond wel kunnen bereiken vandaag zijn ze gesloten als ik 08000402 bel.
Beste plaatsgenoot
het nummer 0800 0402 is 24/7 bereikbaar voor storingen en niet-werkende diensten. Voor andere zaken open zoals huistijger schreef.
Mocht je nog vragen hebben over KPN-gerelateerde zaken, stel ze hier gerust.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.