Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn modem aan laten staan als er onderhoud aan het netwerk gedaan wordt?

• January 7, 2026
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Gebeld met een medewerker van KPN klantenservice. Die begreep mij niet.

Deze sms heb ik gekregen. En dus zei ik tegen de medewerker telefonisch, 'als u mij niet begrijpt ga ik naar het Forum.' En op rode knop van de Telefoon app van smartphone A56 getikt. Deze modem kan vannacht na 00:00 uur 8 januari 2026 aan blijven? Ik had al privéberichten deze week naar medewerkster Denise gestuurd maar het smsje wat ik gekregen heb heeft met het internet te maken dus KPN Thuis. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@ElsLobach ,

Moderator Denise werkt niet meer voor KPN. 

Die melding is verder niets bijzonders, het is gewoon regulier onderhoud. Je kunt het modem gewoon vannacht aan laten staan. Zodra het onderhoud voorbij is, wordt alles automatisch weer opgestart. Mocht je in de nacht slapen?, dan merk je er helemaal niets van.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 7, 2026

Hallo ​@ElsLobach ,

Die melding is verder niets bijzonders, het is gewoon regulier onderhoud. Je kunt het modem gewoon vannacht aan laten staan. Zodra het onderhoud voorbij is, wordt alles automatisch weer opgestart. Mocht je in de nacht slapen?, dan merk je er helemaal niets van.

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Hallo ​@ElsLobach ,

Ik heb deze melding ook ontvangen, en ik sluit me bij ​@Noordzee aan. Ook de vorige keren dat ik deze melding heb ontvangen heb ik verder niets gemerkt van het onderhoud.

Piet.

• January 7, 2026

Hallo ​@ElsLobach ,

Ik heb deze melding ook ontvangen, en ik sluit me bij ​@Noordzee aan. Ook de vorige keren dat ik deze melding heb ontvangen heb ik verder niets gemerkt van het onderhoud.

Piet.

Dan hoop ik het ook dat ik er niks van ga merken van het onderhoud. Mocht dat wel zo zijn morgenochtend of een reactie van de klanten of van de moderator beantwoorden bij deze topic wat ik begonnen ben.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 7, 2026

Je merkt er helemaal niets van.Â