Skip to main content

Ik heb een DVS 200 setje (2 stuks dus) die het nog steeds OK doen. Ik heb een 3e adaptor bijgekocht maar dat is de Draadloze Verbindingsadapter 1200 - 845940 (ad € 35,00). Kan ik die met de DVS 200 combineren? Of moet ik alles nieuw kopen ad 70 euro ???

Het is te proberen maar de 200 is wel stokoud.  Sowieso wordt het gebruik van draadloze verbindingsets moeilijker omdat het electriciteitsnetwerk overbelast is en daar kunnen ze slecht tegen.  Probeer of je kabels kan trekken. Overigens is drie echt het maximale aantal wat je kan gebruiken. 


Joep1965 Dank je wel. Stokoud … alles is relatief natuurlijk. En ‘kabels trekken’: Back to the future? En ik (stom) was vergeten dat ik voor een 3e TV ook nog een 3e TV-ontvanger moet aanschaffen …..

 


De 200 kan geen hoge snelheden aan en dan kan gevolgen hebben voor je hele netwerk. En kabels zijn niet ouderwets natuurlijk want via wifi kan je sowieso geen hoge snelheden halen. Veel bedrijven stellen zelfs uit het oogpunt van veiligheid dat je bekabeld werkt. 


Ik heb een DVS 200 setje (2 stuks dus) die het nog steeds OK doen. Ik heb een 3e adaptor bijgekocht maar dat is de Draadloze Verbindingsadapter 1200 - 845940 (ad € 35,00). Kan ik die met de DVS 200 combineren? Of moet ik alles nieuw kopen ad 70 euro ???

Tip: installeer de DVS1200 dan bij je modem en de DVS200 bij je pc of tv-ontvanger. Dat komt de snelheid op het netwerk ten goede.

Piet.


Dat is onverstandig. De 200 heeft een lage doorvoorsnelheid en is heel storingsgevoelig voor invloeden op het elektriciteitsnet tegenwoordig. De 200 is uit 2011.

Één 200 in het setje en het wordt feitelijk allemaal een 200 … 

De 1200 is wel een stuk goedkoper dan 1 of 2 jaar geleden. Het loont de moeite alle benodigde adapters te vervangen. Aanbevolen tot maximaal 3 voor 2 tv ontvangers. 

Ik zou er als ik jou was dus nog 2 bijkopen om weer 3 verse te hebben. 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/

MAAR HET BEST IS NATUURLIJK een bekabeld netwerk met goede IGMP snooping ondersteunde switches (ivm tv).

Ook niet doen: gebruiken voor tv ontvangers en andere toepassingen.