Skip to main content

Is dergelijke oplossing nog steeds te krijgen? Ik heb 16 november KPN thuis aangevraagd en dit zou volgens de bevestigings mail vrijdag 16 december worden aangesloten. Ik heb vandaag toch maar contract opgenomen met klantenservice omdat ik nog geen bericht had hoe laat de monteur zou komen en ook nog geen installatie pakket had ontvangen. Nu blijkt het dat mij bestelling in een verkeerd systeem terecht is gekomen, nou kan gebeuren natuurlijk. Nu gaat dit weer een maand duren en nu was de enigste compensatie een 100GB week bundel alleen wil het me moeder en stiefvader niet echt lukken om de tv te koppelen aan de hotspot. En ook voor mij met thuiswerken is die niet echt een perfecte oplossing. Nu zou dus graag een 4G router/hotspot ontvangen zodat er niet met hotspot gelooid hoeft te worden.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @RoyT669, wat een vervelende situatie. Nu moet je dus nog een maand langer wachten. Dat is zeker niet fijn. 

Gaat het om een nieuwe aansluiting? Want in dat geval is het niet mogelijk om een 4G router te krijgen. Die wordt alleen gebruikt voor langdurige storingen. 

Ik kan zo ook nog geen aanvraag vinden op de gegevens uit jouw profiel. Die kloppen wel?


De tv ontvanger werkt sowieso toch niet via 4G.

Het is de vraag of tv überhaupt al werkt. Want het abonnement zal pas over een maand in gaan waarschijnlijk. Tot die tijd werkt tv niet.

Misschien kan Bart een Digitenne ontvanger opsturen...


Hoi @RoyT669, wat een vervelende situatie. Nu moet je dus nog een maand langer wachten. Dat is zeker niet fijn. 

Gaat het om een nieuwe aansluiting? Want in dat geval is het niet mogelijk om een 4G router te krijgen. Die wordt alleen gebruikt voor langdurige storingen. 

Ik kan zo ook nog geen aanvraag vinden op de gegevens uit jouw profiel. Die kloppen wel?

De gegevens in mijn profiel kloppen wel maar het is niet op mijn naam aangevraagd. Ik vind het vreemd dat jullie bij een zakelijke aansluiting alleen maar als optie hebben om 100GB via de klantenservice te laten activeren. Dat is gewoon om de dag contact opnemen. Waarom kan en niet tot die tijd een 4G router geleverd worden of een gigantische bundel op het 097 nummer gezet worden? We zijn mobiel al met 4 06 nummers en 1 097 nummer klant. Als er een mogelijkheid is om een grotere bundel te activeren op ********* ben ik ook gered. 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb op alle nummer op jullie adres extra bundels toegevoegd en aangevraagd. Dat is het maximale wat ik kan doen. Als ze op zijn, bel dan even. Het 097 nummer komt niet in aanmerking helaas. Hopelijk kun je hier toch mee uit de voeten. 
Verder zie ik dat er nog een monteur gepland moet worden. Dus dat wil ik je ook aanraden te doen. Dit mag ook via mij als je wilt. 


Ik heb op alle nummer op jullie adres extra bundels toegevoegd en aangevraagd. Dat is het maximale wat ik kan doen. Als ze op zijn, bel dan even. Het 097 nummer komt niet in aanmerking helaas. Hopelijk kun je hier toch mee uit de voeten. 
Verder zie ik dat er nog een monteur gepland moet worden. Dus dat wil ik je ook aanraden te doen. Dit mag ook via mij als je wilt. 

Vreemd dat dit niet op een 097 nummer kan (die zijn immers bedoelt voor enkel data verkeer) en er is al eerder 100GB opgezet maar dit is met 2 dagen op. Verder leuk dat je 100GB hebt geactiveerd op de 2 unlimited abonnementen 😒. Ik heb via Twitter al contact over de bestelling en als goed is wordt ook een monteur afspraak geregeld, al is zelf aansluiten ook geen probleem. 


Ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet. En meer kan ik niet, hoe graag ik ook wil. 

Ik heb niet naar de abonnementen gekeken, dus die bundels zijn niet handig inderdaad, excuses.

Wel fijn dat de monteur geregeld is. Die is wel nodig om de order door te laten lopen.Â