Skip to main content
Vraag

Kan ik overstappen naar 4 Gbit glasvezelinternet?

• April 27, 2026
  • 34 reacties
  • 291 keer bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

• May 1, 2026

Jaha, maar dan ook daar een WiFi kastje aanhangen en de WiFI in het KPN kastje uitzetten.
Of ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2026

Die telefoon van de zoon zal echter vóór die switch zitten, ​@JanD . Want via de wifi van de V10A. 

• Auteur
  • Topper
  • May 1, 2026

Jaha, maar dan ook daar een WiFi kastje aanhangen en de WiFI in het KPN kastje uitzetten.
Of ?

Dat lijkt me een goed punt. Ik heb een van mijn twee superwifipunten al bekabeld aangesloten. (De ander nog niet, maar dat zou wel kunnen met nog een lange kabel naar zolder). Weet alleen niet of ik het wifipunt in de modem uit kan schakelen?

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 1, 2026

Of ?

Dat lijkt me een goed punt. Ik heb een van mijn twee superwifipunten al bekabeld aangesloten. (De ander nog niet, maar dat zou wel kunnen met nog een lange kabel naar zolder). Weet alleen niet of ik het wifipunt in de modem uit kan schakelen?

Beste ​@Hunch als je de wifi binnen de modem uitschakelt, moet er minimaal 1 wifipunt bekabeld aan de modem blijven hangen. Het voordeel daarvan is dat je dan uitsluitend met wifi#6 AX werkt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2026

Dat laatste is een kwestie van proberen aangezien je reeds een SuperWiFi (nog de witte of al de zwarte?) met kabel hebt verbonden. 

Log in op je V10A

• Auteur
  • Topper
  • May 1, 2026

Dat laatste is een kwestie van proberen aangezien je reeds een SuperWiFi (nog de witte of al de zwarte?) met kabel hebt verbonden. 

Log in op je V10A

Ik heb witte

rvk01
Slimmerik
  • May 1, 2026

Log in op je V10A

Ik heb witte

Moest je ik de witte niet de wifi in de V10 uitschakelen omdat deze niet in mesh met de punten kan? Heb je dat ook geprobeerd? De eerste wifi punt sluit je dan bedraad aan en die gaat dan in mesh met de tweede.

(Of klopt deze info niet meer?)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2026

Zie de Kennisbank, ​@rvk01 .

rvk01
Slimmerik
  • May 1, 2026

Zie de Kennisbank, ​@rvk01 .​​​​​