Skip to main content

Binnenkort wordt er in mijn appartementencomplex aan de kruittorenhoek een glasvezelkabel aangelegd door Delta. Kan ik daarna of nu een abonnement afsluiten met KPN. Ik heb reeds een abonnement bij KPN

KPN levert niet over glasvezel van Delta. Als u nu een abonnement heeft bij KPN, dan blijft dat gewoon doorlopen. KPN blijft gewoon over de telefoonlijn leveren.


KPN levert niet over glasvezel van Delta. Als u nu een abonnement heeft bij KPN, dan blijft dat gewoon doorlopen. KPN blijft gewoon over de telefoonlijn leveren.

Leg Delta glasvezel aan tot in de meterkast van appartementen dus zonder abonnement ?

Gaat de KPN in de toekomst gebruik maken van de Deltakabel of leggen die dan hun eigen glasvezelkabel aan ?


@lenb schrijft: Leg Delta glasvezel aan tot in de meterkast van appartementen dus zonder abonnement ?

Als je dat direct bij aanleg laat doen wel. Een abonnement op één van de 4 mogelijke providers, Delta, Caiway, Fiber en Online is niet verplicht.

Gaat de KPN in de toekomst gebruik maken van de Deltakabel of leggen die dan hun eigen glasvezelkabel aan ?

Dat laatste. Er komt dan nog een glasvezel netwerk waar kpn op levert.


@lenb schrijft: Leg Delta glasvezel aan tot in de meterkast van appartementen dus zonder abonnement ?

Als je dat direct bij aanleg laat doen wel. Een abonnement op één van de 4 mogelijke providers, Delta, Caiway, Fiber en Online is niet verplicht.

Gaat de KPN in de toekomst gebruik maken van de Deltakabel of leggen die dan hun eigen glasvezelkabel aan ?

Dat laatste. Er komt dan nog een glasvezel netwerk waar kpn op levert.

Bedankt voor je reactie Peter.

Ik kreeg gisteren een mail van de VvE dat ik voor een zondag moet beslissen wel of geen Delta in mijn appartement , vandaar mijn vraag.

PS.

Ook fijn voor de gemeentes als de straten weer open moeten voor nog een kabel erbij te leggen.

 


@lenb schrijft: Leg Delta glasvezel aan tot in de meterkast van appartementen dus zonder abonnement ?

Als je dat direct bij aanleg laat doen wel. Een abonnement op één van de 4 mogelijke providers, Delta, Caiway, Fiber en Online is niet verplicht.

Gaat de KPN in de toekomst gebruik maken van de Deltakabel of leggen die dan hun eigen glasvezelkabel aan ?

Dat laatste. Er komt dan nog een glasvezel netwerk waar kpn op levert.

Ook fijn voor de gemeentes als de straten weer open moeten voor nog een kabel erbij te leggen.

 

In mijn dorp gaat zowel Delta als Glaspoort (KPN/ABP) binnenkort glasvezel aanleggen. De gemeente heeft nu bedongen dat beide netwerken gelijktijdig moeten worden aangelegd in het grootste deel van het dorp, om te voorkomen dat de straten twee keer open moeten. Daar zijn ze allebei mee akkoord gegaan.

Piet.


 

Dank voor het reageren Piet.

Ik woon in Alblasserdam en daar is Delta nu bezig om het aan te leggen , ze zijn wel bezig met de KPN alleen wanneer ???

Ga mij er nog even verder in verdiepen. 

Groet.

 


Goedemorgen

Je kan als extra aansluiting Delta glas nemen er van uitgaande dat je koper heb van KPN.

Ik zelf heb koper van KPN en glasvezel van Delta.

Ik Delta voor internet en KPN voor tv gaat prima.

mvg


@Thijs1963 Dan betaal je toch eigenlijk 2x voor een internetverbinding ?


@PeterG er zijn meer dan 4 providers die via Delta leveren, oa Solcon


@PeterGer zijn meer dan 4 providers die via Delta leveren, oa Solcon

Dank je. @Dutchie61 😃

Direct met behulp van Google search m'n pagina maar eens bijgewerkt.

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/glasvezel-verschillende-aanbieders/


@Thijs1963Dan betaal je toch eigenlijk 2x voor een internetverbinding ?

Dat klopt je maakt tenslotte  gebruik van 2 verschillende aansluitingen en providers dus ook 2 rekeningen.

In bepaalde omstandigheden kan dit handig zijn.

Bij een  verhuizing bv waar KPN of ZIGGO standaard is en wellicht Delta gaat graven of bezig is met aanleg.

om te overbruggen kan je dan even 2 aansluitingen hebben iedereen zal hier wel een reden voor hebben wat mijzelf betreft zijn ze zakelijk belang

Delta voor de snelheid van internet,KPN voor de TV


 

Dank voor het reageren Piet.

Ik woon in Alblasserdam en daar is Delta nu bezig om het aan te leggen , ze zijn wel bezig met de KPN alleen wanneer ???

Ga mij er nog even verder in verdiepen. 

Groet.

 

Als je Delta Glas heb en KPN is aan het aanleggen.

Is het enige verschil de prijs en de snelheid KPN is duurder en Delta is sneller met zijn 5gb en goedkoper met zijn abonnementen m.u.v. het snelle 5gb abonnement daar zijn ze duur mee.


 Als je Delta Glas heb en KPN is aan het aanleggen.

Is het enige verschil de prijs en de snelheid KPN is duurder en Delta is sneller met zijn 5gb en goedkoper met zijn abonnementen m.u.v. het snelle 5gb abonnement daar zijn ze duur mee.

Ik zal tzt wel het een ander wel horen hoe het gaat lopen , voorlopig weet en hoor ik niets alleen gisteren een A4 folder van DELTA ontvangen die direct bij het oud papier is gegaan omdat hij enorme naar de petroleum stonkAls dat een voorbode is . . . . . 


Reageer