Skip to main content
Beantwoord

Kan ik verhuizen met een overlap van 6 maanden?

• April 3, 2026
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

verhuizen nieuw adres overlap 6 maanden oud adres

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@volvoxc40p8, welkom bij onze community. Fijn dat KeesYagi hier een duidelijk antwoord op geeft. 

Dit kan inderdaad niet. Wat je wel kunt doen is een nieuw abonnement afsluiten en je huidige abonnement opzeggen op het moment dat dit nodig is. Hou wel rekening met de 1 maand opzegtermijn van je huidige abonnement. Ook belangrijk om te weten: eventuele opnames kun je niet meenemen naar je nieuwe adres met een nieuw. Je e-mailadressen kunnen wél worden overgezet. 

Laat me gerust weten mocht ik je hiermee verder kunnen helpen. 

2 reacties

• April 3, 2026

NEEN, daar heeft kpn geen overgangs regeling voor, durf ik te zeggen uit ervaring., middels lezen hier op dit forum.
Dat zou toch wel mooi zijn als men daar iets voor kan verzinnen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 6, 2026

Hi ​@volvoxc40p8, welkom bij onze community. Fijn dat KeesYagi hier een duidelijk antwoord op geeft. 

Dit kan inderdaad niet. Wat je wel kunt doen is een nieuw abonnement afsluiten en je huidige abonnement opzeggen op het moment dat dit nodig is. Hou wel rekening met de 1 maand opzegtermijn van je huidige abonnement. Ook belangrijk om te weten: eventuele opnames kun je niet meenemen naar je nieuwe adres met een nieuw. Je e-mailadressen kunnen wél worden overgezet. 

Laat me gerust weten mocht ik je hiermee verder kunnen helpen.Â