Skip to main content
Antwoord

Kan KPN Box 12 niet koppelen aan KPN Thuis app

• January 9, 2025
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Hoi, 

Vandaag is mijn abonnement bij KPN thuis ingegaan. Soepele installatie gehad en binnen korte tijd werkte alles naar behoren. Nu wou ik de KPN Thuis app gebruiken (volgens mij moet dit iets soortgelijks zijn aan de SmartWifi app van Ziggo), maar ik krijg het niet voor elkaar mijn modem (KPN box V12) te koppelen in deze app. Bij het koppelen vraagt hij of ik de QR code achterop de modem wil scannen, dat doe ik en dan probeert de app te connecten met de oorspronkelijke wifi-naam (die ik al vrij snel veranderd had, en dus niet meer bestaat). Hoe kan ik wel connecten in de app? 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Nigel91! Mooi dat de installatie goed verliep en dat je alles binnen no-time draaiende had. Alleen nu wil je nog even wat dingen tweaken in je modem of aan je netwerk natuurlijk. Jij hebt zeer waarschijnlijk dan al de nieuwste software staan op je modem en dan kun je de KPN Thuis app niet (meer) gebruiken. Je dient de MijnKPN app te gebruiken en dan te kiezen voor ‘Wifinetwerk beheren’. Dan moet het helemaal goedkomen met het connecten :) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2025

Hoi ​@Nigel91! Mooi dat de installatie goed verliep en dat je alles binnen no-time draaiende had. Alleen nu wil je nog even wat dingen tweaken in je modem of aan je netwerk natuurlijk. Jij hebt zeer waarschijnlijk dan al de nieuwste software staan op je modem en dan kun je de KPN Thuis app niet (meer) gebruiken. Je dient de MijnKPN app te gebruiken en dan te kiezen voor ‘Wifinetwerk beheren’. Dan moet het helemaal goedkomen met het connecten :) 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2025

Dat verklaart een heleboel :) Bedankt voor je antwoord

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 14, 2025

Graag gedaan en nog een fijne avond!