Skip to main content

Kan KPN contact opnemen met een onbereikbaar mobiel nummer van een familielid?

• August 14, 2026
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik ben op zoek naar mijn zusje en krijg op het laatste bekende KPN-mobielnummer: XXXX (dat ze in een koopwoning in Maarssen bij Utrecht woont) onbereikbaar. Kan KPN een boodschap sturen om haar te vragen Robert met spoed op te bellen?

Ik ben radeloos omdat ik heb begrepen van derden dat ze ernstig ziek is. AVG is leuk, maar maak het ook voor de uitvinders, bedenkers en inwoners van Nederland bijzonder moeilijk elkaar op een normale manier te bereiken.

Groet,
Robert

admin: caps en telefoonnummer verwijderd ivm privacy en leesbaarheid

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 14, 2026

RADELOZE BROER IS OPZOEK NAAR ZUSJE PEGGY WITH LAATS BEKEND BIJ HEM WOONDE ZE IN MAARSSEN BIJ UTRECHT HAAR EX VRIEND HANS EN ZOONTJE THANS 20 JAAR. LAATSTE BEKENDE KPN MOBIELNR xxx MAAR IS ONBEREIKBAAR. GROET ROBERT WHATSAPP NUMMER: xxx ALVAST BEDANKT VOOR ALLE MOEITE.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@BLESSINGS /Robert.   Ik wil je vragen om geen privacy gevoelige informatie in je berichten te plaatsen. Dit is een publiek forum. Iedereen kan het lezen en er eventueel misbruik van maken.

Verder zal een moderator tzt dit bericht oppakken. Om alsvast op de zaak vooruit te lopen,  is dit denk niet dat wij je kunnen helpen.  Wij mogen NOOIT zonder toestemming van de eigenaar van het nummer zomaar in gegevens duiken.Â