Skip to main content

Beste lezers

Vanwege lekkage in mijn huis zit ik een maand in de eemhof

Nou heb ik mijn ps5 meegenomen om toch de tijd een beetje te doden.

Ik krijg alleen geen verbinding met internet , via WiFi en kabel krijg ik wel verbinding met het netwerk alleen niet met het internet.

Bij de ps4 kon je nog makkelijk een web adres invoeren maar die ontbreekt bij de ps5 .

Kpn zei ligt aan centerparcs,  deze zeggen weer ligt aan kpn en playstation weet al helemaal niks .

Wie kan mij helpen ?

 

Zou de PS5 via bepaalde poorten praten die Centerparcs heeft dicht getimmerd?


Zou de PS5 via bepaalde poorten praten die Centerparcs heeft dicht getimmerd?

Ik denk van wel. 

Nu ligt de Eemhof op een mooie plek in Nederland. Dus waarom heb je de PS5 nodig 😁


Hmm, mooie omgeving of niet, je zat vast liever thuis in een droog huis @Jansen85 😬

Het huisje waar je zit, heeft die een eigen netwerk/modem of maak je gebruik van Hotspots waarbij je in moet loggen?

En wij vonden ook nog deze pagina: Dit is hoe je de geheime PS5-browser kan vinden | Power Unlimited (pu.nl) Heb je hier wat aan?


Ja zeker mooie omgeving maar is een beetje droog hier 😮💨 maar er hangt hier een modem waarop we in moeten loggen...via de telefoon word je automatisch door verbonden naar een internet site om de voorwaarden te accepteren maar de ps doet dat niet


Die KPN wifi op de Centerparcs parken is echt om te huilen zo slecht, toch niet meer van deze tijd. 


Nou ik moet zeggen dat het op de eemhof zeker niet slecht is met een eigen modem/router


Mja ik denk dat dit dan inderdaad tot nu toe niet lukt omdat je met de PS5 niet bij de inlogpagina kan komen 🤔

Die eerdere link die ik deelde waarbij je via Twitter/X kunt ’browsen’, daar heb je ook weinig aan vermoed ik, aangezien je daarmee niet écht op een browser zit.

Ik kwam ook nog dit artikel tegen, dit klinkt al iets beter:  https://voilagamers.medium.com/how-to-use-ps5-internet-browser-everything-you-need-to-know-a1be531351dd

 


Ben je hier inmiddels verder mee gekomen @Jansen85? Zo ja, dan horen we heel graag hoe je het voor elkaar gekregen hebt!


Gaat dat wel werken met de wifi Hotspot van het park? Het is maar 2 Mbps. 

https://www.google.com/search?q=snelheid+wifi+hotspot+center+parcs