Skip to main content

Hee waar kan ik zo’n monteur bereiken. Gister abonnement bij KPN afgesloten. Komen van glasvezel delta af. Maar continu problemen mee. Daarom terug naar vertrouwde KPN , alleen ik snap niet goed waarom KPN niet de glasvezelkabel mogen gebruiken van delta. Dus mijn internet snelheid boet veel in. Dus misschien optie voor mijn kabeltje dat binnenkomt “opvoeren)????

heeft iemand tips. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hee waar kan ik zo’n monteur bereiken. Gister abonnement bij KPN afgesloten. Komen van glasvezel delta af. Maar continu problemen mee. Daarom terug naar vertrouwde KPN , alleen ik snap niet goed waarom KPN niet de glasvezelkabel mogen gebruiken van delta.

Dat mogen ze wel, maar dat willen ze niet.

Al zouden ze hem gebruiken, dan zouden u bij KPN wellicht dezelfde problemen hebben die u bij Delta had. Dus dat zou sowieso toch al niet opschieten.

Pairbonding is niet bij iedereen beschikbaar. Als het bij u beschikbaar zou zijn, dan zou u het automatisch krijgen.


Maar internet was wel goed maar randzaken er omheen niet. Vastlopers bij tv kijken. Rekeningen enz. Was met KPN toentertijd wel goed daarom weer terug , maar jammer dat ze internetsnelheid enzo niet van de glasvezel kunnen pakken. Heb ik 1900€ voor moeten betalen 2018 ivm buitenaf wonen. 


Hallo @Willievanbussel, via de koperverbinding zit je al op het maximum van de mogelijkheden. Helaas maken we geen gebruik van het Delta netwerk. Zowel KPN als Delta leggen een eigen netwerk aan. Wat de toekomst gaat brengen wat betreft gebruik maken van elkaar netwerk, daar kan ik nu niets over zeggen.