Skip to main content

goede dag, ik heb al een aantal keer mijn wachtwoord veranderd van mij wifi, 

eergisteren en vandaag. telkens zegt die dat die is veranderd. 

maar lukt het niet om met de nieuwe wachtwoord in te loggen maar wel met het oude wachtwoord. 

 

hoe kan dit? en hoe kan dit opgelost worden, 

het is niet voor niets dat ik mijn wifi wachtwoord wil veranderen.

het lukt wel om een nieuwe wifi punt aan te maken met eigen naam en nieuwe wachtwoord. maar het oude wifi punt blijft bestaan met het oude wachtwoord. hoe kan dit? en hoe veranderd dat?


Heb je nu misschien 2 netwerken? Een 5 Ghz en een 2,4 Ghz? Waarbij een van de 2 de oude gegevens heeft?

Het bereik van je wifi is hooguit zo'n 15 meter. Alleen binnen die afstand heeft een ander wat aan jouw wifi wachtwoord (WPA). 


En hoe kom ik erachter of ik 2 netwerken heb, ik weet dit namelijk niet. Ik weet dat ik 1 modem heb staan. Experia 10 modem en verder heb ik altijd alleen 1 netwerk naam gezien en geen 2. Dus ik weet niet of ik er 2 heb.

en de verandering is ook nodig binnenshuis


Tja. Jij bent onze ogen en handen. 

Inloggen op de v10:

http://mijnmodem.kpn

Kijk bij je instellingen voor 2,4 en 5 Ghz. 

En heb je ook extra wifi punten? Die kunnen nog op de oude gegevens staan natuurlijk. 


En als je extra wifipunten van KPN hebt behoort de wifi op de modem niet te werken. @kimberley31188 


Het veranderen via die link heb ik gedaan, ik heb meerdere keren mijn wachtwoord veranderd.

gisteren ook wifi naam maar de oude blijft erin staan met het oude wachtwoord. 
 

Is het anders mogelijk om ergens contact met iemand te hebben hierover buiten dit forum want ik kom nu niet verder. 


Het veranderen via die link heb ik gedaan, ik heb meerdere keren mijn wachtwoord veranderd.

gisteren ook wifi naam maar de oude blijft erin staan met het oude wachtwoord. 
 

Is het anders mogelijk om ergens contact met iemand te hebben hierover buiten dit forum want ik kom nu niet verder. 

Via Facebook, X of bellen via 0800 0402 @kimberley31188