Skip to main content

oei, wat vreemd,

Al een aantal keren geprobeerd in te loggen op de experiabox . na 5x inloggen 3 uur wachten.

voorheen ging dit niet via kpn, en was het geen probleem, nu wel, het lukt me nu niet .

Ik vind het ook apart dat je na een paar weken er pas achterkomt via dit forum, dat het blijkbaar een veel voorkomend probleem is. Je denkt dat je dementerend wordt of zoiets, kpn helpt daar op deze manier stevig aan mee.

Ik hoop dat ze het kunnen oplossen. 

logo-kpn.png?ver=1594535513  
 
 
 
Autorisatie
 
  Gebruikersnaam:    
  Wachtwoord:    
Log in
Uw gebruikersnaam of wachtwoord kan een fout bevatten. Controleer het alstublieft
 
 
space.png?ver=1594535513   space.png?ver=1594535513

Hi Laptophapering, welkom hier. 

Weet je zeker dat je het juiste wachtwoord gebruikt? Zou je anders de modem helemaal resetten met het resetknopje aan de achterkant en daarna willen inloggen met het wachtwoord dat je wederom op de achterkant kunt vinden? 


Alex_P,

Bedankt, het lukt nu dus wel. Alle apparatuur moet wel opnieuw worden aangemeld, maar dit had toch beter gecommuniceerd kunnen worden, er is heel wat tijd mee verknoeid.

 

 


Alex_P,

Bedankt, het lukt nu dus wel. Alle apparatuur moet wel opnieuw worden aangemeld, maar dit had toch beter gecommuniceerd kunnen worden, er is heel wat tijd mee verknoeid.

Dat vind ik ook zonde. Wel ontzettend fijn om te lezen dat alles nu goed werkt. 

Je weet me anders hier te vinden. :relaxed: