Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik probeer wat instellingen te wijzigen in de Xperiabox V10A. Helaas lukt het niet om in te loggen.

 

De gebruikersnaam is “admin” en het wachtwoord veld is leeg. Als ik het leeg laat en probeer in te loggen staat er “username or password may have error”. Ook heb ik geprobeerd met het wachtwoord achterop de V10A in te loggen (admin password), maar dan krijg ik hetzelfde bericht.

 

Nadat ik de box gereset heb, wat er voor zou moeten zorgen dat het wachtwoord gereset wordt en je de 1e keer het password veld leeg kan laten, werkt het nogsteeds niet en moet ik toch eerst een wachtwoord opgeven. Ook als ik dan het admin password achterop de box invoer, kan ik niet inloggen.

 

samengevat wat ik heb geprobeerd:

-inloggen leeg veld

-inloggen admin password

-modem reset

-inloggen leeg veld na reset

-inloggen admin password na reset

 

Ik hoor het graag als iemand weet wat ik kan doen om in de router in te loggen.

Iemand?


Wachtwoord staat op het modem achterkant achter het kartonnenlabel


Ik heb zowel het “normale” wachtwoord als het admin wachtwoord geprobeerd al. En nogsteeds kom ik er niet in.


Je gebruikt wel het Admin password? De WPA2 key werkt niet.

Voorbeeld

 


Je gebruikt wel het Admin password? De WPA2 key werkt niet.

Voorbeeld

 

Bedankt voor je antwoord, ja die heb ik geprobeerd zoals aangegeven in mijn eerste bericht.


@Joran94 Welkom op het forum. Wat lastig dat het niet lukt om in te loggen op je Experiabox. Bij de V10A is het niet zo dat je het inlogveld bij de eerste keer inloggen leeg kunt laten, daarvoor is inderdaad het admin wachtwoord nodig. Maar dan moet het daarmee natuurlijk wel lukken om in te loggen. Je geeft aan een harde reset van de Experiabox te hebben gedaan, en het gaat zeker om een V10A toch? Heb je anders de mogelijkheid nogmaals een reset uit te voeren via de volgende pagina? En dan proberen in te loggen met het Admin password achter het kartonlabel. Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


@Joran94 Welkom op het forum. Wat lastig dat het niet lukt om in te loggen op je Experiabox. Bij de V10A is het niet zo dat je het inlogveld bij de eerste keer inloggen leeg kunt laten, daarvoor is inderdaad het admin wachtwoord nodig. Maar dan moet het daarmee natuurlijk wel lukken om in te loggen. Je geeft aan een harde reset van de Experiabox te hebben gedaan, en het gaat zeker om een V10A toch? Heb je anders de mogelijkheid nogmaals een reset uit te voeren via de volgende pagina? En dan proberen in te loggen met het Admin password achter het kartonlabel. Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


Hallo Rutger, bedankt voor je antwoord. Het gaat inderdaad om de V10a. Ik heb zojuist de reset gedaan via de servicetool, maar ook hierna is niet in te loggen middels het admin wachtwoord achterop het modem. 
 

Mijn profiel is aangevuld als het goed is.


@Joran94 Excuus voor het uitblijven van een reactie, bestaat het probleem op dit moment nog?


@Joran94 Excuus voor het uitblijven van een reactie, bestaat het probleem op dit moment nog?

Nee, is al opgelost bedankt. Uiteindelijk was het mijn eigen fout. In de admin code was een ~ teken aanwezig, wat ik aanzag voor - .