Skip to main content

Log je wel in vanaf een desktop? Vanaf een telefoon of tablet werkt het niet!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hier helemaal geen probleem hoor om met een smartphone in te loggen in een V10A.
Dus ook dat werkt.   (Zou niet weten waarom niet ?)
Hoefde zelfs bij de instellingen van de browser niet eens te kiezen voor “desktop” versie.


Hier helemaal geen probleem hoor om met een smartphone in te loggen in een V10A.
Dus ook dat werkt.   (Zou niet weten waarom niet ?)
Hoefde zelfs bij de instellingen van de browser niet eens te kiezen voor “desktop” versie.

Geen idee waarom het hier dan alleen op een laptop werkt. Ik krijg dit:

 


@HGD 

Probeer eens gewoon het IP-adres van de V10A - en niet "mijnmodem.kpn”
Ofwel:  http://192.168.2.254


@HGD

Probeer eens gewoon het IP-adres van de V10A - en niet "mijnmodem.kpn”
Ofwel:  http://192.168.2.254

Dat doe ik ook, maar je wordt omgeleid naar mijnmodem.kpn Ik heb er zelf geen probleem mee, want ik log wel via de laptop in, die enkele keer.

 

Maar ik dacht enkel een tip te geven.


Mogelijk omdat ik een ander sub-net bereik heb ingesteld, word ik niet omgeleid naar "mijnmodem.kpn”.

Kom vanaf “Telfort”. Bij die V10A modellen kun je nog een ander IP sub-net instellen.
Ik heb dat veranderd in een sub-net  192.168.22.xx
Heb vanuit andere berichten gelezen dat zoiets bij de KPN-modellen V10A niet mogelijk zou zijn??

KPN kent wel meer beperkingen tussen modem/router modellen tegenover voormalig Telfort.

Had naar aanleiding van je eerdere bericht een test gedaan met de V10A. In mijn geval niet aangesloten aan internet zelf, omdat ik een andere router daarvoor in gebruik heb.
Alleen even de V10A op het stroomnet en ingeschakeld. Voor alleen  “LAN / WLAN”  connectie.
(Vandaar de melding “Geen internetverbinding”).

Bij tussendoor testen eerder wel met internet-connectie ben ikzelf nog nooit een verwijzing tegen gekomen naar "mijnmodem.kpn”. ('s Nachts als niemand anders van internet gebruik maakt).

 


Ha @HGD, ik heb toch even een apart topic aangemaakt, want het werd een beetje verwarrend! Fijn dat het je met de laptop wel gewoon lukt in ieder geval 🙂.