Skip to main content

Vorige week maandag is de kabel geraakt bij graafwerk van Liander/van Gelder, geen internet.

Deze is hersteld. 

Vrijdag jl klapt internet er weer uit: niets doet het meer, op een plek waar 4g verbinding ook bagger is.

KPN meet het thuis door; binnen alles okay, dus buiten zit het fout. Of breuk, of slechte las (waarschijnlijk). Iedereen wijst naar elkaar. KPN niet te bereiken, van Gelder zegt dat er niet gegraven is, en wij kunnen helaaml niets. Gemeente gebeld, reageren niet, wat een bagger... 

Hoi @Harold van Rooijen, welkom hier.

Denk je eindelijk dat de kabelbreuk opgelost is, blijkt dat toch niet helemaal het geval. Het lijkt dus nog weer in de kabel te zitten. Ik kijk graag eens hoe het ervoor staat en wat ik kan betekenen hier in. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Beste Bart Z, ik heb eea ingevuld. Info over abonnement heb ik niet direct bij de hand


Ik zie dat je inmiddels ook telefonisch contact hebt gehad en dat je het verzoek hebt ingediend om teruggebeld te worden. Het wachten is nu op de Back Office. Ik ben bang dat ik op dit moment niet meer voor je kan betekenen. 😞 De benodigde stappen zijn al uitgezet, namelijk.


Op ieder niveau contact gehad, iedereen verwijst vriendelijk (dat wel) door, maar het simpele euvel wordt niet opgepakt door de persoon die het buiten moet maken. Weer 4 uur voor Jan L.. zitten wachten


( Hier vrouw van topicstarter) Vanmorgen om 11 uur werd ik gebeld met de mededeling dat er vandaag, tussen 12 en 16 uur hulptroepen kwamen. Natuurlijk achter de deur gelegen om deze helden te ontvangen… echter, om 17 uur nog geen beweging in de straat. Gebeld met KPN, de medewerker wist te melden dat de beste mensen tussen 16 en 19 uur zouden arriveren… Helaas, het is inmiddels over 7-en en wederom niemand gezien. Om te huilen! Alle bezigheden omgegooid om thuis te zijn ( en bereikbaar) en dan kan er nog geen belletje vanaf om ons op de hoogte te houden. Inmiddels ruim 6 dagen zonder internet en televisie. Niet te doen in deze tijd waarin iedereen geacht wordt thuis te werken en onderwijs te volgen. Om nog maar te zwijgen van alles wat op internet draait als beveiliging en dergelijke. 


Ik zie het inderdaad. Dat is niet zo mooi, excuses ervoor. Reden kan ik nog niet achterhalen. Maar heb begrepen dat mijn collega je zojuist heeft gepsroken. Hij heeft uitgelegd hoe het ervoor staat. Hopelijk duurt het niet al te lang meer. 


Hoi Bart, ik heb inderdaad een collega gesproken. Fijn dat er meegedacht wordt. Wat vreemd blijft is dat ik meerdere keren te horen krijg, zelfs van VW telecom zelf, dat zij niet actief zijn in Tiel terwijl ze hier zaterdag nog geweest zijn in opdracht van KPN en er vanmorgen nog een busje van hen door de straat kwam. Helaas kon ik er niet hard genoeg achteraan hollen om hem aan te spreken. Voelt als een gemiste kans. Rest mij niets anders dan maar weer afwachten.


simpele vraag: kabelbreuk goed herstellen…..

 

ik denk dat ik zo het hele netwerk van de straat eruit trek, dan komt er vanzelf iemand


Het feit dat er “ maar” 1 huishouden geen signaal heeft helpt niet mee lijkt wel. Immers, het is steevast 1 vd eerste vragen die gesteld wordt bij telefonisch contact 🙄😩


Ik begrijp de frustratie. Dit is geen fijne situatie waar je nu in zit. En wat Volker Wessels ook zegt, dat begrijp ik ook niet helemaal, want voor zover ik weet zijn ze ook daar actief. Van mijn collega heb ik in ieder geval begrepen dat hij actie heeft uitgezet. Hopelijk duurt het niet te lang. 


Wat ik niet snap is dat er niet gewoon een afspraak gemaakt kan worden. Eigenlijk erger, ik hád een afspraak met een monteur maar de beste man kwam nooit opdagen. Vervolgens krijg ik met geen mogelijkheid een nieuwe afspraak. Ik vind het echt heel bijzonder dat een fout, totaal buiten mijn schuld om, zo op mijn bord geschoven is. Zeven dagen geen internet/tv is heel vervelend , vooral in deze tijd. De kerst met bijbehorende extra onderbezetting staat voor de deur. Ik begin te vermoeden dat we de kerstfilms kunnen vergeten dit jaar 😩. Ik mag aannemen dat de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn dure pakket gecrediteerd krijg om van de verloren uren wachten op afspraken nog maar te zwijgen. Ik weet dat jij je best doet maar geef toe, ergens zit iemand bijzonder ingewikkeld te doen. 


Ik ben het met je eens hoor. Ik vind dit geen fijne situatie. Ik doe alles wat binnen mijn macht ligt, maar wij zijn ook afhankelijk in dit geval van de aannemer. Mijn collega heeft contact met hem gehad en hoop dat er snel een nieuwe afspraak komt te staan. 

In ieder geval heb ik je nog een Direct Online Pakket gestuurd. Die kan morgenmiddag na 1430 uur opgehaald worden. Heb je in ieder geval Digitenne en internet de komende dagen. Zit je niet helemaal zonder.