Skip to main content

Ik zou op 4 Januarie van 2021 internet en interactive tv krijgen van kpn. Nadat er 2 monteurs zijn langs geweest had ik nog steeds geen internet. Ik kreeg een nieuwe start datum 25-01-2021( zo ontzettend slecht dit) !!!!!!!!!! Na de kpn te hebben opgebeld kreeg ik een noodpakket. Mooi dan kon ik eventjes er mee een beetje vooruit en gewoon tv kijken en op Wifi. Het (en ik mag hier niet schelden) ...... pakket van Kpn met digitene en kleine huawei router met simkaart werkt nog steeds niet. Het pakket is de 13e aangekomen. Ik had internet en alleen op tv npo 1 2 3. Hierover gebeld met kpn en het CAS nummer opgegeven. "Binnen 24 uur geregeld meneer". De dag erna nog steeds hetzelfde en nog steeds internet. Ik heb weer gebeld en dit zou weer binnen 24 uur geregeld zijn. De dag erna weer hetzelfde en stopt het internet ermee. Ik heb gebeld en het zou weer binnen 24 uur geregeld zijn en de wifi zou opgewaardeerd worden. Inmiddels doet het het nog steeds niet om maar even door te gaan. Ik heb hier over gebeld vanavond, de eerste keer werd ik na 1 minuut opgehangen (wat een ....... service is dit) ik bel nog een keer en word krijg te horen dat ze er meteen naar ging kijken en terwijl ik in de wacht sta word er weer opgehangen. SERIEUS KPN WAT IS DIT VOOR SERVICE

3 KEER OPGEHANGEN


Dag Spurt, welkom op het forum. 

Dit kinkt inderdaad niet al te best. Ik ga dit nakijken en voor je bezig. 

Laten we beginnen met internet. In die kleine modem zit een simkaart. Op de simkaart staat een nummer, best lang. Zou ik dat nummer van je mogen? 

Wat Digitenne betreft, zou ik de CAS-ID mogen? Die kan ik zelf niet inzien. 

Ik hoor graag van je. 


Het simkaartnummer is *** en het CAS-nummer is ***

 

Admin: gegevens verborgen


Dankjewel. Als je die kleine modem nu opnieuw opstart hoort internet weer te werken. Zou je dit kunnen bevestigen?

Met de Digitenne ben ik nog bezig, ik heb daarvoor iemand anders nodig dus moet helaas zijn reactie afwachten. 

Ik hou dit zelf ook in de gaten. 


De wifiboxs doet het inmiddels weer


Dat is goed om te horen, @Spurt. De Digitenne zou het nu ook moeten doen, de ontvanger is volledig geactiveerd zie ik hier. Mocht je nog niet alle zenders zien, doorloop de installatiewizard nog een keer. Verplaats eventueel de antenne voor een betere ontvangst.


Al was er geen covid en al was je een vrouw, had ik je wel kunnen zoenen 😜. Ik heb nog 1 vraagje. Ik zie dat mijn verwachte leverdatum alweer verzet is 😫. Is hier nog wat aan te doen? Ik heb namelijk ook net de aansluiting gehad voor glasvezel, maar ik kan ook mijn abbonement pas omzet als eindelijk mijn internet gemaakt is


Ik zie dat de plandatum inderdaad is verzet naar 27 januari. Hier kan ik helaas niets aan veranderen, hoe graag ik ook zou willen. We verwachten op 27 januari te kunnen leveren. Nog even geduld hebben, sorry!


(Zie mijn overige topics voor meer informatie). Helaas heb ik nog steeds geen internet en interactive tv (welke op 4-01-2021 in zou gaan). Op 27-01-2021 zou er opnieuw een monteur bij mij langs gaan komen en de boel deze keer echt gaan repareren. 99% zeker dat dit dan geregeld was, werd mij vertelt. Ik had voor deze dag vrij genomen van mijn werk (in de zorg, met een 0 uren contract dus ook geen salaris voor mij die dag). De monteur zou er tussen 08:00-10:00 zijn, deze was er om 12:00 nog niet en ben ik voor gaan bellen. Hier werd mij verteld dat de monteur niet meer zou komen en hij de 29e zou komen. Ik heb de stoorings dienst hierop gebeld en gevraagd naar wat er nu allemaal aan de hand is. Dit konden zij mij ook lastig vertellen, maar dat ik gebeld ging worden voor een nieuwe afspraak met een monteur. Vandaag (2 dagen verder) had ik nog steeds niks gehoord om deze in te plannen en ben ik maar weer gaan bellen. Hier kreeg ik nogmaals te horen dat ik terug gebeld ging worden. Uiteindelijk vandaag om 16:00 gebeld door de kpn. De eerst volgende monteur die langs kan komen komt op 11-02-2021. Dit kan toch niet waar zijn kpn?? Ik wil graag dat mijn abbonement gaat werken, zodat ik deze kan upgraden naar een glasvezel abbonement. Het noodpakket voor internet wat ik heb gekregen moet ik telkens handmattig bij vullen en de 4g router stoort mijn bluetooth headset, waardoor als ik die gebruik ik telkens de router moet uitzetten. Mijn digitene werkt ook eindelijk, maar heb ik ook al onwijs veel moeite voor moeten doen om het werkend te krijgen. Alsjeblieft kpn help mij. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik zou gewoon graag willen dat een monteur eerder langs komt om mijn internet te maken. Het duurt al een maand Kpn, dus alsjeblieft.

admin: naar eigen topic verplaatst. 


Hallo @Spurt , waarom weer een nieuw topic beginnen over hetzelfde, terwijl je er al meerdere hebt lopen. Dat werkt verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen.

Als je weer wat te melden hebt kun je dat het beste doen in het meest actuele topic.

 


Hallo @Spurt , waarom weer een nieuw topic beginnen over hetzelfde, terwijl je er al meerdere hebt lopen. Dat werkt verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen.

Als je weer wat te melden hebt kun je dat het beste doen in het meest actuele topic.

 

Bedankt voor dit ongevraagde advies, waar ik mijn probleem mee oplos!


Graag gedaan.


Hoezo "zelfde topic". Ik lees hier een duidelijke en terechte frustraties. Als je al zo vaak gebeld hebt en kennelijk met een kluitje het riet ingestuurd wordt, kan ik me voorstellen dat je dat van je afschrijft. Persoonlijk vind ik dat het schaamrood op de kaken van KPN hoort te staan. Ze zijn kennelijk niet in staat om een simpele aansluiting te regelen.  Ik ben al ruim 40 jaar klant bij KPN en heb ook ervaring met deze logge en trage organisatie. ik kan niet overstappen naar een andere provider zoals Ziggo, want die levert niet. De enige partij die hier levert doet dat via het netwerk van KPN. Ik noem dat geen vrije markt. 

Ik steun en begrijp de frustratie van  @Spurt  helemaal, en vind de reactie van @JanD v. D. een beetje kinderachtig.


@Spurt  Ik heb jouw nieuwe topic naar je bestaande topic verplaatst. 

Het heeft geen zin om telkens nieuwe topics aan te maken voor een zelfde issue (of wat daar verder uit voortkomt). Ik snap dat het frustrerend is maar op deze manier gaan we dingen dubbel behandelen. Ik wil voorstellen dat dit het centrale topic voor jouw probleem wordt. 


Goed dat er nu 1 topic van gemaakt is. Ik denk inderdaad dat het duidelijk is en dat de irritaties op 1 plek komt. Zo hou je het ook voor jezelf overzichtelijk @Spurs. Ik zat nog te denken; als alles zolang duurt en je het gevoel hebt dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt, is het misschien een idee om eens contact te zoeken met programma's als Kassa of of Radar (of Max Meldpunt). Misschien dat zij iets kunnen betekenen. Succes!!


Denise geniet van een paar vrije dagen, dus ik neem het even van haar over.
Oprecht teleurstellend om te lezen dat je nog geen internet en TV hebt en je niet goed op de hoogte gehouden wordt. Ik kan helaas niet nagaan waarom de afspraak de 27e niet doorgegaan is. Ik zie wel dat een collega van de juiste afdeling bezig is om jouw verbinding zo snel mogelijk werkend te krijgen: want dat is uiteraard ook wat wij willen. Streven is om je verbinding komende week werkend te krijgen: ik hou het achter de schermen ook in de gaten en wil jou vragen om nog extra geduld. Zodra er een update te melden is, hoor je het van mij of mijn collega van de achterliggende afdeling.


Hi @Spurt,

Mooi dat KPN reageert en het er naar uitziet dat er een snellere oplossing komt. Maar persoonlijk heb ik dat soort verhalen toch ook iets te veel gehoord. Ik begrijp dat je al vanaf begin januari geen aansluiting hebt. SCHANDE!!! Ik blijf bij mijn advies om contact te zoeken met Kassa of Radar en daar de klacht kenbaar te maken als ik de kranten lees zie ik dat er een hoop klachten zijn. Het zal misschien op de stapel komen maar dan zullen ze ongetwijfeld een keer aangesproken worden. Succes!!!


En de datum is weer verschoven. Morgen weer een dag vrij genomen van mijn werk, 0 uren contract dus ook geen geld, en weer word de afspraak zonder mijn weten om gecanceld en verplaatst. Ik heb al weet ik veel hoeveel uren erin gestoken om dit aan het werken te krijgen om nog maar te zwijgen over de uren die ik inmiddels aan de telefoon heb gezeten met de klantenservice en stooringsdienst. Ik neem elke keer vrij voor de kpn en ze komen gewoon niet zonder mij op de hoogte te houden. Ik weet helemaal niks. Voor mijn gevoel gebeurt er gewoon helemaal niks. Zo lastig kan het toch niet zijn in de 21e eeuw om een internetverbinding te maken???? Alsjeblieft doe iets!!!


Jeetje, @Spurt, wat naar zeg! Ik snap heel goed dat je er nu wel klaar mee bent en dat je graag een oplossing wilt. Als het een kwestie was van een knopje omzetten, dan hadden we dat natuurlijk gedaan. Ik lees uit de notitie van mijn collega's dat de afspraak is verplaatst naar 18 februari. Ook zie ik dat je een klacht in wilt dienen, wat ik zeer goed begrijp. Op dit moment is dat via ons nog niet mogelijk in verband met een openstaand ticket, maar je kunt eventueel al wel online een klacht indienen. Het spijt me dat ik op dit moment niet meer voor je kan betekenen.