Skip to main content

Beste KPN,

 

Hierbij stel ik u in gebreke voor de niet-nakomimg van de overeenkomst van 1 februari jl. Ik heb u meerdere malen de gelegenheid geboden om de verbintenis alsnog na te komen. Er zijn telefonisch afspraken gemaakt die u niet bent nagekomen. Indien u binnen 14 dagen alsnog niet nakomt, treedt het verzuim in.

Tevens stel ik u aansprakelijk voor alle schade ten gevolge van de niet-nakoming van de verbintenis. Dit behelst in ieder geval, maar is niet beperkt tot, de gemaakte kosten van de extra data die wij als huishouden hebben moeten aanschaffen.

Ten slotte, schort ik hierbij de verplichting tot betaling van de overeengekomen diensten totdat u de verbintenis nakomt. 

Ik heb een profiel aangemaakt zodat u mij kunt contacten. Ik zie uw reactie graag tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

Qasim 

 

Beste @Qasim Het forum is hiervoor niet bedoelt en niet de juiste manier.

Een klacht brief zal je via de post moeten versturen

Klantenservice KPN

Postbus 13500

9700 EG Groningen


 


Hier kan je wel benoemen wat er mis gaat en dan kijken moderators wat ze kunnen doen.

Dit gaat wel,op volgorde binnenkomst van de topics

 

Stoppen met betalen is het domste wat je kan doen en dan krijg je te maken met extra kosten die men niet zal vergoeden 


@Roos79. Werk jij voor KPN? 


Nee een medeklant net als jij, een moderator zal je topic met enkele dagen oppakken.

Maar het in gebreken stellen kan niet via het forum.


@Roos79 zou je dan aub niet willen reageren. Ik wacht op een reactie van KPN. 


dit is een openbaar forum , iedereen mag reaggeren


@Qasim , dit forum is bedoeld als communicatiemiddel onder de paraplu van 'klanten voor klanten'. Direct KPN gerelateerde problemen in de vorm zoals u ze brengt horen op dit forum niet thuis.

Kritiek mag uiteraard maar dan gericht aan de juiste afdeling cq. personen binnen de organisatie van KPN.


En als je niet betaald kan KPN je helemaal niet meer helpen omdat het dan niet meer in hun handen ligt.

Ook de extra kosten die daarbij komen kijken zijn voor de klant zelf.

 


Hi @Qasim en welkom op het forum. Allereerst, als je direct contact met alleen KPN wilt dan kun je met ons gratis bellen via 0800-0402 op werkdagen tussen 8:00 - 18:00 en zaterdagen tussen 8:00 - 17:00, of ons via Facebook of Twitter benaderen. Op een forum geldt:

dit is een openbaar forum , iedereen mag reaggeren

Wat de klacht betreft, die kun je per post indienen zoals eerder is aangeraden, of ik kan met je meekijken. Ik zie dat je je forumprofiel aan hebt gevuld, maar zou je in je eigen woorden hier kort willen vertellen wat er speelt? Dan kan ik op onderzoek uit en kijken wat er gedaan kan worden. 

Wat het betalen betreft, ik raad je ook niet aan om de facturen niet te betalen. Dit is een geautomatiseerd proces en betekent dat wanneer facturen niet betaald worden er herinneringskosten in rekening gebracht kunnen worden. Dat voorkom ik liever, vandaar dit advies. 


Dag Sanne. Ik zie dat u voor KPN werkt. Bedankt voor uw reactie en bedankt voor de bevestiging van de ontvangst van de ingebrekestelling. 

Fijn om te horen dat u graag wil meekijken. Voor wat betreft de oplossing voor de tekortkoming in de nakoming, heb ik meerdere keren met uw collega's gesproken aan de telefoon. Zij konden geen gepaste oplossing aanbieden, vandaar ook mijn bericht op dit forum. Hieronder de klacht in het kort: 

Ik ben met u (KPN) een verbintenis aangegaan. Hierbij is afgesproken dat op 1 februari jl. ik gebruik kon maken van uw diensten. Echter, op 1 februari kon uw monteur de installatie niet gereedmaken. Volgens uw monteur was er iets fout met de glasvezelkabel en moest er een monteur van VolkerWessels langskomen om het probleem op te lossen. Deze monteur kon, nadat ik contact had opgenomen met VolkerWessels, alleen op 9 februari langskomen. Tot die tijd zouden wij dus geen gebruik kunnen maken van uw diensten. Dit heeft geresulteerd in het feit dat wij, door uw tekortkoming, onnodige kosten hebben gemaakt. Wij hebben namelijk extra data moeten kopen bij onze telefoonabonnement. Graag zien wij deze kosten vergoed. Voor een opgave van de kosten kan ik u een overzicht sturen.

Op 9 februari is de monteur van VolkerWessels langs geweest. Hij meldde echter dat het probleem niet bij hen lag, maar dat de monteur van KPN zijn werk niet goed had gedaan. Op 14 februari is vervolgens een andere monteur van KPN langs geweest om de installatie te voltooien. Wij hebben dus pas vanaf 14 februari volledig gebruik kunnen maken van uw diensten. Nu begrijpt u hopelijk dat wij alleen conform de afspraken neergelegd in de overeenkomst, alleen betalen voor diensten waar wij gebruik van kunnen en hebben gemaakt. 

 

Ik zie uw reactie graag tegemoet. Mocht u dit verder bespreken via de mail of de telefoon dan ben ik bereikbaar op de gegevens die u kunt vinden op mijn profiel. Hopelijk begrijpt u dat ik niet verplicht ben mijn gegevens te delen op dit forum.

 

Met vriendelijke groet,

Qasim

 


Helder. 🙂

Ik heb de notities bekeken en zie dat je klacht inmiddels ook bij onze klachtenafdeling ligt. Ze hebben hier vandaag nog contact met je over gehad, dus ik laat het verder aan hen over. Het heeft geen zin om hier van twee kanten aan te werken en je gaf al aan dat het om een klacht ging. Bij de klachtenafdeling ben je dus aan het juiste adres. 

Hopelijk is het via die weg snel en goed afgehandeld! 


Beste Sanne,

Dat klopt inderdaad. Ik ben door een van uw collega's geholpen en die heeft mijn klacht ook netjes opgepakt en opgelost.  

Groet,

Qasim