Skip to main content

Ik zou graag door iemand gebeld willen worden over mijn problemen die al een maand duurt om alleen me snelheid al te verhogen wat maar 2 uur zou moeten duren. Daarvoor ook 1 maand geduurd voor ze eindelijk glasvezel aan gingen sluiten. En word alle kanten op gestuurd zelfs de monteur die me goed heeft geholpen weet het ook niet meer waarom het zo lang moet duren. Ik wil niet weer zelf bellen en er niet door heen komen door de lange wachtrij. Of iemand spreken die me niet kan helpen. Iemand die boven de standaard klantenservice staat. En niet denkt ik los dit wel ff snel op. Gepaste hulp en gepaste tegemoetkoming zou op zijn plaats zijn.

Op het forum gebeurt alles zwart op wit. Dus bellen zit er niet in. Wel gaat een medewerker dit oppakken. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachttijd is helaas wel een dag of 5. Overigens wordt u hier wel goed geholpen.


Nou alles is ingevuld. Maar krijg al meteen de kriebels dat er wachttijd is van 5 dagen. Dat ik overal achter aan moet gaan. Mijn klachten zijn al aangegeven en word niks mee gedaan hoor niks zie niks en er veranderd niks. Er zijn verschillende keren meldingen gemaakt en zou opgepakt worden en als ik weer contact heb word er gezegd dat ze geen meldingen zien. Heel het verhaal valt niet te typen. Dan moet ik een boek schrijven. Monteur is al 2x geweest die kan niet meer doen andere lijnen die hij uit kon leggen konden ook niks doen en dit alles is al weer 2 weken geleden geweest ok Nieuwjaar en kerst zit er tussen. Maar mij nog langer laten wachten moet gewoon niet kunnen.


Even bij het begin beginnen: heeft u nu wel glasvezel? Is de Experiabox op het glasvezelmodem aangesloten? Er zit dus een stekker in de WAN poort en de DSL poort is leeg?


Je snapt dat ik dit al wel 10x heb moeten beantwoorden. Ja alles is goed en alles is aangesloten zoals ik al zei een monteur van jullie is hier geweest en ook de 2e x zelfde monteur. Glasvezel is aangesloten en doet het. Alleen het verhogen naar 500 mb wil niet lukken. De aanvraag blijft hangen en word niet doorgezet. Maar misschien als je mijn gegevens erbij pakt dat je er van alles over ziet staan... mag ik hopen dan.


Hoi @mlouer . Welkom op het forum.

Dus samengevat wil de upgrade naar 500Mbit niet lukken? Ik zie momenteel dat er geen order in de weg zit.

Is het ondertussen opgelost?


Ja nu is het ondertussen wel opgelost

 Jammer dat er nu pas weer naar gekeken werd