Skip to main content

Hi @E.Voogd.2, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een klacht kan je inderdaad niet meer per e-mail of brief insturen, je kan het bij een medewerker neerleggen zodat hij/zij de klacht indient of online het formulier invullen. Online kan je ook bijlages toevoegen.

Mocht ik hier iets voor jou in kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!

 

Dit leek mooi te werken… tot ik het formulier verzond. Toen kreeg ik dit te zien:
 

 

beetje jammer! Klantenservice over de telefoon wil/kan me niet helpen, webcare niet dus wil nu gewoon mijn klachtenbrief versturen…

 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hi @E.Voogd.2, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een klacht kan je inderdaad niet meer per e-mail of brief insturen, je kan het bij een medewerker neerleggen zodat hij/zij de klacht indient of online het formulier invullen. Online kan je ook bijlages toevoegen.

Mocht ik hier iets voor jou in kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!

 

Dit leek mooi te werken… tot ik het formulier verzond. Toen kreeg ik dit te zien:
 

 

beetje jammer! Klantenservice over de telefoon wil/kan me niet helpen, webcare niet dus wil nu gewoon mijn klachtenbrief versturen...

Klantenservice KPN
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn

 

Moderators: is dit adres nog actief?


@Pushback heeft u hier al uw probleem aangekaart?


kreeg van de webcare na mijn post nog een link naar een klachtenformulier. Is opgepakt en heb iemand gesproken. Klinkt veel belovend (iig stuk beter dan de “no cant do” houding van de klantenservice (y)


Hi @E.Voogd.2, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een klacht kan je inderdaad niet meer per e-mail of brief insturen, je kan het bij een medewerker neerleggen zodat hij/zij de klacht indient of online het formulier invullen. Online kan je ook bijlages toevoegen.

Mocht ik hier iets voor jou in kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!

 

Dit leek mooi te werken… tot ik het formulier verzond. Toen kreeg ik dit te zien:
 

beetje jammer! Klantenservice over de telefoon wil/kan me niet helpen, webcare niet dus wil nu gewoon mijn klachtenbrief versturen...

Klantenservice KPN
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn

 

Moderators: is dit adres nog actief?

Hi Jeroen, dat is nog wel actief maar of het gewenst is is een tweede. 😉 Duurt wel lang. 

kreeg van de webcare na mijn post nog een link naar een klachtenformulier. Is opgepakt en heb iemand gesproken. Klinkt veel belovend (iig stuk beter dan de “no cant do” houding van de klantenservice (y)

Dit is fijn. Wacht dit even af en laat het me hier anders even weten. 


Snap ik @Alex_P al geeft meneer aan toch echt een brief te willen sturen, omdat het online niet lukt. Vandaar mijn reactie. Ik ben het eens dat een brief zeker niet de beste en snelste manier is. Wel weer orgineel. 😂


Snap ik @Alex_P al geeft meneer aan toch echt een brief te willen sturen, omdat het online niet lukt. Vandaar mijn reactie. Ik ben het eens dat een brief zeker niet de beste en snelste manier is. Wel weer orgineel. 😂

Het is altijd mogelijk en het staat iedereen vrij uiteraard. :relaxed:

 


haha ja stuur liever een email, maar kon nergens een email adres vinden en die blijkt er ook niet te zijn. Maar uiteindelijk heb ik de brief in het formulier in kunnen voegen, dus de “brief” is wel verstuurd, maar dan digitaal :)