Skip to main content
Vraag

Klacht ingediend bij KPN Netwerk op 4 september en nog steeds geen reactie

• September 23, 2025
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Afgelopen maand echt een hoop gedonder gehad.

Nu dan opgelost maar heb alsnog een klacht ingediend via het contact formulier.

Automatisch antwoord mail van noreply-netwerk@kpn.com

We hebben je klacht ontvangen.

We doen ons best om je klacht zo snel mogelijk te beantwoorden, of terug te bellen.

Met vriendelijke groet,
Team KPN

Ik moet nog antwoord krijgen maar nog een keer mailen lukt ook niet!?!?!?

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@SanvK 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat het heel vervelend kan zijn, als je nog niets hebt teruggehoord over je ingediende klacht bij Netwerkbeheerder KPN.
Het kan zijn dat het daar extra druk is met binnengekomen klachten, waardoor de verwerkingstijd wat langer duurt dat gebruikelijk.

Aangezien je de klacht hebt ingediend bij Netwerkbeheerder KPN, dien je ook daar navraag te doen omtrent de status van je ingediende klacht.
Je kunt Netwerkbeheerder KPN hier over bellen, via telefoonnummer: 088 006 37 44

Bereikbaar: Maandag tot en met Vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur

Hoop dat je gauw antwoord krijgt op je ingediende klacht.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi en welkom ​@SanvK. Niet fijn dat je een klacht hebt moeten indienen, en dat je daarna nog wacht op reactie.

Voor de achtergrondinformatie: deze community is van KPN als provider. Wij zorgen voor signaal op de lijn, zo gauw deze klaar voor gebruik is. Verder zijn hier veel andere behulpzame gebruikers en klanten aanwezig, die graag anderen op weg helpen. Ik hoop zodoende dat je al verder gekomen bent met de tips van ​@Michel.uit.Arnhem hierboven.

Alle contactmogelijkheden van de netwerk-tak van KPN vind je hier. Ik hoop dat je gauw meer hoort over je klacht en 't dan goed opgelost wordt!