Skip to main content

Goedenavond, vanmiddag rond 16:13 uur gebeld met de klantenservice. We zijn al meer dan 10 jaar trouwe klant bij KPN en nu werd het wel eens tijd dat KPN ook aan de langdurige klanten mag denken. Ik belde met de vraag welke aanbieding ze voor trouwe klanten in de aanbieding hadden. Nou, het antwoord was kort en krachtig. Ik moest mijn internetsnelheid maar naar beneden doen, dat scheelde al 7,50 of 7,95. En omdat ik trouwe klant ben konden ze maar liefst 5 euro van mijn maandelijkse bedrag van 82,50 halen!!

andere klanten krijgen een half jaar of bij een 2 jarig abonnement een heel jaar een maandelijks tarief van 35 euro t.o.v. het maandbedrag van respectievelijk 50 of 52,50 euro. Dat is nog wel een verschilletje. Iets anders was volgens de “vriendelijke” man van de helpdesk niet mogelijk. 
merg vreemde manier van klantenbinding en ik kan eerlijk gezegd ook niet geloven dat dit de werkwijze van KPN is. 
ik hoor graag van anderen wat hun ervaring is of een reactie van KPN. 
 

Tja, als iedereen korting gaat vragen, dan moeten de abonnementsprijzen omhoog. En dan betaal je weer net zoveel als voorheen. Nieuwe klanten worden gelokt met een aanbieding. Daarna moeten ze net zoveel als iedereen betalen.

Je kan natuurlijk overstappen naar een andere provider en na een jaar weer terugkomen bij KPN, maar eigenlijk is het netwerk van KPN gewoon het beste.