Skip to main content
Vraag

Klacht: Noodpakket is niet verzonden terwijl dit wel beloofd is

• March 17, 2025
  • 5 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb a.s. zaterdag contact gehad met de klantenservice. De dame gaf aan dat er een noodpakket verzonden zou worden. Iets anders kon niet. Ok, vond ik niet leuk, maar ik heb weinig keuze. Ze gaf aan dat ik vandaag het noodpakket binnen zou krijgen. Nu bel ik dit vandaag na en blijkt er nog niks verzonden te zijn. Ik was al ontevreden over de het contact van afgelopen zaterdag, maar nu ook nog eens blijkt dat de afspraken niet worden nageleefd ben ik gewoon boos. Daarbij begreep ik van de helpdesk dat jullie ons 72 uur zonder internet mogen laten zitten. Die tijd is nu ruim verstrekken. Wat is dan het beleid?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 17, 2025

Het weekend is net achter de rug en dan gaan zaken nou eenmaal minder snel. Overigens is er voor consumenten helemaal geen maximaal tijdsbestek waarin een storing verholpen moet zijn. Zonder internet is vervelend maar meer is het ook niet. Heb je wel een grote bundel gehad voor je mobiel? Dat is overigens alleen mogelijk als je een mobiel abonnement hebt bij kpn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 17, 2025

Beste Joep. Het was niet minder snel. Er werd gezegd is verzonden terwijl het noodpakket niet is verzonden. Dus niet nakomen wat je zegt te doen. Dat een storing vervelend is dat weet ik. Niet goed geholpen worden en van ongeveer elke medewerker een ander verhaal maakt dat alleen maar vervelender. 

Ik heb geen telefoon van kpn. Ik heb nu mijn eigen bundel aangepast. Op eigen kosten, want dat valt niet onder de vergoeding. Of is dat ook anders?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze Community ​@Mmdm.

Jammer dat er een noodpakket nodig is, fijn dat die voor je aangevraagd is. Het klopt dat de verzending iets langer kan duren als het in het weekend aangevraagd wordt. Weet dat het zo snel als mogelijk verzonden wordt, we zijn daarbij afhankelijk van de post/pakketservice. Ik hoop dat je 'm intussen in huis hebt!

Is er toch iets aan de hand of heb je 'm niet ontvangen, maak dan een belafspraak. Dat is de snelste weg voor hulp. Een van mijn collega's belt je dan terug en helpt je verder. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2025

Beste Alexandra, 

Zoals je in mijn vorige opmerking kunt lezen, het gaat er niet om dat dingen in het weekend langer duren. Het gaat er om dat de collega in kwestie beloofde iets te versturen en dit niet heeft gedaan. Want de collega die ik maandag aan de lijn kreeg kon namelijk zien dat er nog geen noodpakket was aangevraagd. 

Dus nogmaals. Als er een belofte is (ik stuur het op) en die is niet nagekomen (medewerker heeft niet op de knop gedrukt), dan is dat bovenop een storing super irritant.

Groet,

Mariska 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

​@Mmdm Ah, dat is zeker niet de bedoeling nee. Als toegezegd wordt dat er iets verstuurd wordt, dan hoort dat ook te gebeuren. Het gebeurt nog wel eens dat 't in het weekend langer duurt en dat is niet altijd voor iedereen duidelijk, vandaar mijn uitleg hierboven.

Is het intussen gelukt met het noodpakket? En is er nog gesproken over de bundel die je op eigen kosten hebt verhoogd?