Ik sta op dit moment in de wacht bij Volker Wessels (doorgeschakeld via KPN Netwerk) en ervaar dat het nog wel een uurtje kan duren voordat ik aan de beurt ben. In december heb ik door KPN Netwerk een haalbaarheidsonderzoek laten doen. Ik kreeg in januari bericht dat ik een abonnement voor glasvezel kan aanvragen omdat er al glasvezel in onze woning ligt. (dat klopt die ligt er al jaren) Vervolgens is de lijdensweg begonnen. Je krijgt te maken met KPN als provider, KPN Netwerk als beheerder van het netwerk en met Volker Wessels voor het aansluiten van het FTU kastje. En bij die laatste, Volker Wessels dus, gaat het steeds fout. Ze komen er als “monopolist” blijkbaar mee weg maar de hoeveelheid klachten is ongekend. Mijn wens om internet via de glasvezel te krijgen is groter dan de neiging om alles maar op te geven maar hier begint nu wel een kentering te ontstaan. KPN geeft als provider kapitalen uit aan marketing maar aan de achterkant staat de deur wagenwijd open. Ik begrijp niet dat een bedrijf als KPN met slechts één aannemer werkt. Dan vraag je om problemen als het bij de aannemer fout gaat. Als iemand een oplossing weet om mijn aansluiting te versnellen hoor ik het graag. (ACM?)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.