Skip to main content

Ik sta op dit moment in de wacht bij Volker Wessels (doorgeschakeld via KPN Netwerk) en ervaar dat het nog wel een uurtje kan duren voordat ik aan de beurt ben. In december heb ik door KPN Netwerk een haalbaarheidsonderzoek laten doen. Ik kreeg in januari bericht dat ik een abonnement voor glasvezel kan aanvragen omdat er al glasvezel in onze woning ligt. (dat klopt die ligt er al jaren) Vervolgens is de lijdensweg begonnen. Je krijgt te maken met KPN als provider, KPN Netwerk als beheerder van het netwerk en met Volker Wessels voor het aansluiten van het FTU kastje. En bij die laatste, Volker Wessels dus, gaat het steeds fout. Ze komen er als “monopolist” blijkbaar mee weg maar de hoeveelheid klachten is ongekend. Mijn wens om internet via de glasvezel te krijgen is groter dan de neiging om alles maar op te geven maar hier begint nu wel een kentering te ontstaan. KPN geeft als provider kapitalen uit aan marketing maar aan de achterkant staat de deur wagenwijd open.  Ik begrijp niet dat een bedrijf als KPN met slechts één aannemer werkt. Dan vraag je om problemen als het bij de aannemer fout gaat. Als iemand een oplossing weet om mijn aansluiting te versnellen hoor ik het graag. (ACM?)

Blijkt toch weer anders te zijn. KPN Netwerk moet wederom een HBO onderzoek doen en heeft het ticket op 16 juni gesloten. Dus we staan we achteraan in de rij. Dit moet wel een smoes zijn om de zaak op een “acceptabele” manier weer op te schuiven. KPN Netwerk kan er toch niets aan doen dat er weer een HBO moet worden uitgevoerd? klinkt als straatje schoon vegen.


Goedemiddag @MB159753 en welkom hier op ons forum :)

Dat loopt in jouw geval alles soepel dus goed dat je hier melding van maakt. Ik kijk graag eens met je mee en zou je daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik eens kijken hoe zaken er aan deze kant precies voorstaan om vanuit daar te kijken wat er precies moet gebeuren, ik hoor graag weer van je!


Nou ik ben al meer als 25 jaar klant van KPN, maar als ik hier niet een nette oplossing voor krijg gaat dat wellicht veranderen:

Ik sta nu al meer dan 25 minuten in de wacht bij Volker Wessels, ze nemen gewoon niet op !

Ik ben namelijk echt woedend, we komen net thuis, hebben ze gewoon ongevraagd onze sierbestrating open gemaakt voor die k*tkabel! 

Woning is mijn eigendom, bestrating ook, is geen huurhuisje of zo, niet normaal zeg.

Alles onder het zand, schots en scheef terug gelegd, mijn honden die in de gang zaten helemaal van streek, echt te asociaal voor woorden.

Wij hebben zelf een eigen bedrijf, als ik zo met klanten omga kan ik wel inpakken.

En op de achtergrond van het typen die irritante stem van de wachtlijn: bedankt voor uw geduld, bedankt voor uw geduld, wat een aanfluiting kpn.

Gedegen excuus en herstellen van de schade, anders laat ik dit op jullie kosten doen !!


Nou ik ben al meer als 25 jaar klant van KPN, maar als ik hier niet een nette oplossing voor krijg gaat dat wellicht veranderen:

Ik sta nu al meer dan 25 minuten in de wacht bij Volker Wessels, ze nemen gewoon niet op !

Ik ben namelijk echt woedend, we komen net thuis, hebben ze gewoon ongevraagd onze sierbestrating open gemaakt voor die k*tkabel! 

Woning is mijn eigendom, bestrating ook, is geen huurhuisje of zo, niet normaal zeg.

Alles onder het zand, schots en scheef terug gelegd, mijn honden die in de gang zaten helemaal van streek, echt te asociaal voor woorden.

Wij hebben zelf een eigen bedrijf, als ik zo met klanten omga kan ik wel inpakken.

En op de achtergrond van het typen die irritante stem van de wachtlijn: bedankt voor uw geduld, bedankt voor uw geduld, wat een aanfluiting kpn.

Gedegen excuus en herstellen van de schade, anders laat ik dit op jullie kosten doen !!

 

Op kosten van KPNnetwerk bedoel je. Hier ben je bij de provider.


Nou ik ben al meer als 25 jaar klant van KPN, maar als ik hier niet een nette oplossing voor krijg gaat dat wellicht veranderen:

Ik sta nu al meer dan 25 minuten in de wacht bij Volker Wessels, ze nemen gewoon niet op !

Ik ben namelijk echt woedend, we komen net thuis, hebben ze gewoon ongevraagd onze sierbestrating open gemaakt voor die k*tkabel! 

Woning is mijn eigendom, bestrating ook, is geen huurhuisje of zo, niet normaal zeg.

Alles onder het zand, schots en scheef terug gelegd, mijn honden die in de gang zaten helemaal van streek, echt te asociaal voor woorden.

Wij hebben zelf een eigen bedrijf, als ik zo met klanten omga kan ik wel inpakken.

En op de achtergrond van het typen die irritante stem van de wachtlijn: bedankt voor uw geduld, bedankt voor uw geduld, wat een aanfluiting kpn.

Gedegen excuus en herstellen van de schade, anders laat ik dit op jullie kosten doen !!

 

Op kosten van KPNnetwerk bedoel je. Hier ben je bij de provider.

Kan mij het schelen van wie, las er maar een fatsoenlijke afloop volgt


Nou ik ben al meer als 25 jaar klant van KPN, maar als ik hier niet een nette oplossing voor krijg gaat dat wellicht veranderen:

Ik sta nu al meer dan 25 minuten in de wacht bij Volker Wessels, ze nemen gewoon niet op !

Ik ben namelijk echt woedend, we komen net thuis, hebben ze gewoon ongevraagd onze sierbestrating open gemaakt voor die k*tkabel! 

Woning is mijn eigendom, bestrating ook, is geen huurhuisje of zo, niet normaal zeg.

Alles onder het zand, schots en scheef terug gelegd, mijn honden die in de gang zaten helemaal van streek, echt te asociaal voor woorden.

Wij hebben zelf een eigen bedrijf, als ik zo met klanten omga kan ik wel inpakken.

En op de achtergrond van het typen die irritante stem van de wachtlijn: bedankt voor uw geduld, bedankt voor uw geduld, wat een aanfluiting kpn.

Gedegen excuus en herstellen van de schade, anders laat ik dit op jullie kosten doen !!

 

Op kosten van KPNnetwerk bedoel je. Hier ben je bij de provider.

Kan mij het schelen van wie, las er maar een fatsoenlijke afloop volgt

 

Dan moet je dat zelf in gang zetten, bij de juiste ingang. En dat is niet hier. Hoe vervelend het ook is en je ongetwijfeld gelijk hebt. 


Inmiddels gedaan, maar wat een zoekwerk ernaar gehad😅


Inmiddels gedaan, maar wat een zoekwerk ernaar gehad😅

Goed om te horen @Rotje!

Ik ga er vanuit dat KPN Netwerk dit verder netjes met je af zal handelen. Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.


Wij hebben de glasvezelkabel al sinds 2014 in huis liggen maar wachten al meer dan een jaar op de aansluiting. En maar afschuiven op Kpn netwerk die vervolgens weer afschuift op VolkerWessels telecom.  Kpn kom de router etc maar weer lekker ophalen. Ik stop ermee. Jullie zijn  het lachertje van de eeuw.

 

Admin: verplaatst naar eigen topic


Nooit meer wat vernomen van KPN hierover, glasvezel werkt inmiddels, maar of ik klant blijf weet ik nog niet.

Snap wel dat de aanleg een grote operatie is, maar verliezen van klanten door niet oplossen van kriegeligheden is erg slecht, vind ik.

Blijf nu met een dubbel gevoel zitten...


Nooit achterom kijken @Rotje maar altijd vooruit! Dan heb je ook geen last van een dubbel gevoel😉. Het leven is te kort om in het verleden te blijven hangen!!


Joep, daar heb je gelijk in hoor, lig er ook niet wakker van of zo, maar ik heb zelf een eigen bedrijf en geef top service, dan erger ik me een beetje aan zulke dingen, maar… het voorjaar komt eraan, leve de lol, iedereen een fijn leven gewenst !😎🍻


Ik zie mensen klagen over 2 of 3 maanden wachten op glasvezel. Wij wachten al 14 ( ja u leest het goed veertien) maanden op een glasvezelkastje, (niet op de kabel want die ligt er al 9 jaar) en er komt maar geen beweging in. KPN begint een lachertje te worden. Dit slaat toch alles?

 

Admin: bericht verplaatst naar eerder eigen topic over zelfde onderwerp


Misschien kan @Ward_ hier even naar kijken? 


Ik zie mensen klagen over 2 of 3 maanden wachten op glasvezel. Wij wachten al 14 ( ja u leest het goed veertien) maanden op een glasvezelkastje, (niet op de kabel want die ligt er al 9 jaar) en er komt maar geen beweging in. KPN begint een lachertje te worden. Dit slaat toch alles?

 

Admin: bericht verplaatst naar eerder eigen topic over zelfde onderwerp

Dat schiet zeker niet op @MB159753.

Zou je je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Of ik je direct van de gewenste duidelijkheid kan voorzien weet ik niet maar ik kijk graag wel even met je mee. Hoor graag weer van je!