Skip to main content

Klacht over afhandeling openstaande factuur

  • February 19, 2020
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Gewoon absurd hoe je behandeld wordt over 1 openstaande rekening.  De  andere is net verstuurd maar heb ik nog niet ontvangen. ... en als je zegt dat je naar ziggo gaat zeggen ze alleen maar dat je het resterende contract moet betalen terwijl je geen gebruik meer van hun kan maken.…

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 23, 2020

Dag pat, welkom op het forum. 

Wat is er precies aan de hand, en over welke absurde behandeling hebben we het hier. Ik begrijp dat het gaat om een openstaande factuur bij ons?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken.