Skip to main content

Aan de overkant van straat staat verdeelkast van KPN. Die zorgt voor een vrijwel continu bromgeluid dat zelfs tot bij ons in huis te horen is. Zeker in de avonduren als het stiller is hoor je een duidelijk gebrom dat tot een afstand van meer dan honderd meter hoorbaar is (ik heb de proef op de som genomen en van verschillende kanten beluisterd). Het laagfrequente gebrom is behoorlijk irritant, zeker als je eenmaal weet dat het er is. Kast staat op hoek Steegstraat/Watersleyerweg Munstergeleen. Graag actie!

 

Hiervoor kun je gratis bellen met 0800 0150 @derde superwifi 


Hi @derde superwifi, ik neem aan dat het dan om deze kast gaat? Zoja kun je inderdaad contact opnemen met het nummer wat @N.N. hierboven benoemt. 

 


Tja, als je meer dan drie kwartier in de wacht staat en voortdurend te horen krijgt dat je oproep elk moment beantwoord kan worden, schiet het niet op. Zal nog een keer op een ander tijdstip poging wagen, maar is er ook een andere manier om de klacht te melden?

 


Hi @derde superwifi, ik zal een ticket voor je aanmaken. Zodra ik meer informatie heb laat ik het je hier weten.


Dank je wel. Had net ook geprobeerd via MijnKPN, maar die gaan alleen over problemen rond onze eigen huisaansluiting.

 


Ticket is zojuist aangemaakt


Ticket is zojuist aangemaakt

Dankjewel @DaveA, goed bezig :) 


Update: Om het niet al te technisch te maken, een onderdeel in de kast is schoongemaakt en een ticket is aangemaakt voor de ventilatie te vervangen voor een stillere. 


Reageer