Skip to main content

Beste KPN,

 

graag wil ik aangeven dat de internet verbinding die we nu hebben echt schandalig langzaam is.

ik heb metingen gedaan via de app. Dan wordt er iets gedaan, wordt het - voor het gevoel - even iets beter..  maar dat duurt nooit lang.

Daarnaast hebben ook verschillende keren (lang) asn de telefoon gezeten en er is 2 keer iemand/monteur langs geweest om het allemaal op te lossen.  Even zijn we dan happy, maar zeker de laatste tijd wordt het steeds slechter.

we hebben nu glasvezel aangevraagd (kabel ligt er) maar we weten niet wanneer dit wordt aangesloten.. ik hoop dat het dan beter wordt.

tot die tijd zou ik het bijzonder op prijs stellen dag er iets gedaan wordt aan de dramatische internet snelheid. Anders overweeg ik serieus om over te stappen op een andere provider (die hebben ook een glasvezel kabel aangelegd).

graag hoor ik hoe we dit probleem eindelijk kunnen oplossen.…

 

vrgr Joost Rooijackers 

 

Hi @JoostRooij1771: welkom op het KPN Forum! Het is momenteel erg druk, daarom reageer ik later dan gewenst! Jammer om te lezen dat je een trage internetverbinding hebt. Is dit nu nog zo of heb je in de tussentijd al een collega van mij gesproken?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!