Skip to main content

Vanaf maart bezig om glasvezel te krijgen, ik vond het niet kunnen dat het augustus zou gaan worden, daar was iemand het bij KPN wel over eens, maar vervolgens worden we gewoon aan het lijntje gehouden.

Wijzen naar KPN netwerk, bel zelf maar even naar hun……..Ik heb toch geen contract met hen, maar met KPN!

Inmiddels weer gebeld, kastje is al naar binnen gelegd, maar hulp, ho maar.

Excuses als geen personeel, etc. 

Gisteren gaf een medewerker aan dat ik terug gebeld zou worden, nog dezelfde dag. Daar had ik geen vertrouwen in, terecht blijkt.

Ben er helemaal klaar mee. Zeker omdat overstappers van Ziggo naar KPN wel snel geholpen worden.

Dat noem ik geen klantenservice!

 

Dit zal ook wel niet helpen...maar kan iemand mij een keer serieus helpen?

Kpnnetwerk is de eigenaar van het glasvezelnetwerk.  Dus je moet echt daar zijn. Vanwege de krapte op de arbeidsmarkt zijn er gewoon te weinig mensen die dit kunnen of willen doen. Hoe heb je nu internet?


Hoi Joep,

Ja, ik heb internet, dus kan gewoon TV kijken etc. daar gaat het niet om, het is gewoon de slechte communicatie, geen communicatie is beter gezegd. Daar gaat het om!

Maar Ik heb een contract met KPN, dan is het te gek voor woorden dat je als klant naar de leveranciers moet gaan bellen van hun producten die ze aanbieden.

Los het zelf maar op, niet ons probleem, daar gaat het precies fout, het is wel een probleem van KPN als aanbieder van internet, glasvezel en de rest.

Zij moeten hun providers aansturen, niet de klanten van KPN.

Ik heb geen contract met kpnnetwerk, 

 

Ben ik gefrustreerd: ja, absoluut! Omdat ik vind dat je zo niet met klanten omgaat.


 

Dit zal ook wel niet helpen...maar kan iemand mij een keer serieus helpen?

@Marc-44 , bedenk wel dat op dit forum KPN klanten elkaar helpen en informeren. Hier roepen om een glasvezel aansluiting daar kunnen mede KPN klanten je niet aan helpen. KPN netwerk wel!

Update. Lees net dat bij jouw alles gewoon werkt, zowel tv als internet. Wat is dan het probleem? Als je in de glasvezel molen zit komt het zeker goed. Kan nog even duren maar dat is toch niet zo erg??


Maar Ik heb een contract met KPN

Klopt. Met KPN provider. KPN provider levert ook gewoon zoals in dat contract staat.

KPN Netwerk is bezig met glasvezel aanleg. Daar heeft KPN provider niets mee te maken. En het heeft ook niets met uw contract te maken. Er staat niets in dat contract over de aanleg van glasvezel. U klaagt bij het verkeerde bedrijf.


Ik begrijp niet zo goed wat het probleem dan is. Kpnnetwerk vervangt het kopernetwerk door glasvezel en daar hoef je helemaal niets voor te doen. Wordt allemaal automatisch geregeld. En laten we eerlijk zijn, als je nu een goede verbinding hebt via het kopernetwerk dan voegt glasvezel nauwelijks iets toe. Het wordt allemaal gebracht als zaligmakend maar het is niks bijzonders. 


Hoi @Marc-44, de aanleg gaat niet van harte begrijp ik! Wij zijn de provider KPN, KPN Netwerk is een apart bedrijf met een aparte administratie. Wij kunnen die niet inzien, daardoor kunnen wij je weinig vertellen over de aanleg. Je kunt ons, de provider, zien als een autofabrikant en KPN Netwerk als Rijkswaterstaat. Rijkswaterstaat legt de weg aan en de auto van de fabrikant kan pas rijden als de weg is aangelegd. Als de aanleg van de weg is vertraagd kan de autofabrikant daar weinig in betekenen. Zo is het hier ook. KPN Netwerk is de enige partij die jou meer kan vertellen over de aanleg.