Beste kpn,
Ik ben een nieuwe klant bij jullie, toen ik alles wilde aansluiten een aantal maanden geleden ging het kastje niet over de glasvezelaansluiting heen. Na gebeld te hebben met jullie werd er gezegd dat er gratis een monteur zou komen, omdat dit dan een fout was vanuit het aansluiten van KPN en dat voor nieuwe klanten een glasvezel monteur altijd gratis was.
Toen de monteur kwam heeft hij ten onrechte kosten gerekend. Ik heb zeker 8 x gebeld met de klantenservice en deze vertelde dat er inderdaad geen kosten gerekend mochten worden door de monteur en dat dit teruggestort zal worden. Maar ik moest even wachten tot de factuur er was en hierna terug bellen, want ze konden het pas verrekenen zodra het op de factuur stond.
Dit heb ik gedaan en heeft veel tijd, energie en frustraties opgeleverd...
Alle collega’s die ik heb gesproken vertelde dat ze dit zouden oplossen. Toen ik op 26 september belde, omdat wij de factuur ontvangen hadden waar de monteurskosten op stond heb ik een heel lang gesprek (van meer dan 45 minuten, doordat ik steeds in de wacht werd gezet) gehad met jullie medewerker. Na dit gesprek vertelde uw medewerker mij dat ze het bedrag van €70,- zal crediteren en dan deze verrekend zal worden met de komende facturen. Dit was fijn om te horen, dan was dat lange wachten en al die telefoongesprekken niet voor niets!
Maar niets bleek minder waar, want toen de volgende factuur kwam is gewoon het normale bedrag afgeschreven. Enorm teleurgesteld en in shock van de bizar slechte service heb ik weer KPN opgebeld.
De eerste die ik sprak (yael) zei: “dan moet u nogmaals bellen, want ik kan dat niet.” De tweede (normin) zou een belafspraak maken met manager, maar verbrak hierna de verbinding.
Ik als nieuwe klant ben echt heel boos en teleurgesteld. En ik verwacht dat KPN zich gewoon aan de afspraak houdt en de kosten terugstort zoals dit beloofd is.
Ik heb uren geïnvesteerd met klantenservice en enorm veel geduld getoond iedere keer, maar ik wordt niet geholpen.
Slechte zaak van kpn en had dit ook niet verwacht! Al had ik dit geweten dan had ik nooit klant geworden bij jullie.
Ik verwacht zsm een bericht terug.
Met vriendelijke groet,
Manon de Jong - Nederveen