Skip to main content

Klacht over medewerkers en eindfactuur

  • February 25, 2019
  • 3 reacties
  • 196 keer bekeken

Gerarda112
Nieuwkomer
Waar kun je een klacht indienen over medewerkers en afhandeling eindafrekening?????

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

joss1965
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+10
  • Slimmerik
  • February 26, 2019
@Gerarda112, je vindt hier alle mogelijkheden om een klacht in te dienen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Beste @Gerarda112, welkom! Het klopt helemaal wat Jos zegt. Ik wil ook met alle liefde je klacht in behandeling nemen. Je mag je verhaal hier of in een privébericht doen. Als je daarnaast je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer/klantnummer(s), dan kan ik ook meteen naar je gegevens kijken.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.