Skip to main content

Ik heb een storing gehad, buiten mijn schuld om. Vier dagen zonder internet en TV gezeten. Uiteindelijk werd het opgelost met 1000x excuses door de monteur. In een aansluiting buiten ergens was “mijn aansluiting gewoon uitgeplugd” door een andere KPN monteur een paar dagen ervoor.

Tot mijn verbazing kreeg ik een factuur opgeplust met 50 EURO voor het oplossen van de storing. Dat was dus niet terecht. Ik heb daarover gebeld. Wederom excuses en de factuur zou gecrediteerd worden. Ik haal de incasso terug en betaal alleen mijn abonnementsgeld. Maar ik blijf aanmaningen ontvangen. Opnieuw gebeld, en wederom bevestigd dat ik een credit zou ontvangen.

Nu krijg ik vandaag een dreiging dat ik afgesloten wordt als ik de onterechte factuur niet betaal. Ik ben hier niet zo blij mee en ben geneigd dit op de spits te drijven. Maar dan ben ik ook weg als klant bij KPN, met het hele gezin en alle abonnementen.

Ik heb  namelijk mijn abonnement altijd keurig betaald. Er wordt fout op fout gemaakt door KPN en ik heb er alleen maar gedoe van.

Graag een klantvriendelijke oplossing! 

 

Ojee @Lin123, dit klinkt niet zo leuk :frowning2:

Dat er onterecht kosten in rekening zijn gebracht voor iets dat buitenshuis speelde, klopt uiteraard helemaal niet, waarvoor mijn excuus!

Ons facturatieproces is geautomatiseerd waardoor medewerkers niets kunnen wijzigen nadat een factuur gepubliceerd is. Ook al staat er iets op dat niet klopt, alsnog kunnen we daar niets meer aan veranderen en gaan we onterechte kosten vergoeden op de volgende factuur. Dat je aanmaningen ontvangt als de factuur (met de onterechte kosten daarop) niet volledig is betaald, gaat ook volledig automatisch, hoe vervelend en onterecht dat ook is in jouw geval. Ik hoop dat je in tussentijd contact hebt gehad met de klantenservice en dat er een oplossing gevonden is voor de ontstane situatie, mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het uiteraard graag!