Skip to main content

Op 7 september zou een monteur de glasvezelaansluiting naar binnen leiden. Er komt geen monteur opdagen. We zitten de hele dag thuis te wachten.

We blijven dus ook nog internetten op koperdraad bij KPN

Op 3 december komt er eindelijk een monteur en die leidt de glasvezel naar binnen . Na aansluiting van de Experia12 werkt de glasvezelaansluiting als een speer.

Dan volgen er 2 telefoontjes en 2 chatten met niet terzake kundige dames om KPNTV te bestellen. Dat gaat niet omdat er nog een order niet is afgewerkt volgens het systeem. Wij zijn ons niet bewust van een order.

Op 17 december krijgen we telefonisch en een mailbericht dat 23 december een monteur langskomt om de glasvezel aan te sluiten. Tegelijkertijd wordt het glasvezel signaal afgesloten en prikken we van armoede de koperdraad van KPN er maar weer in.

Want we zaten nog niet legaal op de glasvezel terwijl KPN ons gratis zou overzetten, is de lezing van de helpdeskmedewerker.  Hoe kan nou???

Een helpdeskmedewerker meldt dat er nog geen mediabox voor TV gestuurd kan worden omdat er nog een order openstaat. Dat kan pas na 23 december als de monteur geweest is! De mediabox kan overigens ook op internet via koperdraad werken en er is ook IPTV maar weten de helpdeskdames veel.

We hebben zelden zoveel ambtenarij en onkunde gezien in de afgelopen maanden

Het zal wel goed komen maar er mankeert veel aan de organisatie van KPN

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Goed dat je hier het verhaal verteld.  Een moderater gaat dit zeker oppakken en uitzoeken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. De wachttijd is ca 2 dagen.


Hoi @ephdik, welkom hier. 

Hoe gaat het nou met de overgang naar glasvezel. Dit gaat niet zoals je het verwacht had. Hoe zit het nou precies. Ik kijk graag eens mee naar de stand van zaken. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik even uitzoeken hoe het nu precies zit. 


Kon mijn abonneenummer niet gauw vinden maar heb profiel verder aangemaakt.

 

Heb nog vergeten te schrijven dat afgelopen maandag nog een monteur van Van Gelderen(onderaannemer) langs is gekomen omdat hij een storingsmelding had gekregen voor mijn adres. We hadden helemaal geen storing en het internet werkte zowel op glasvezel als op  koperdraad, Hij heeft een foto gemaakt van het glasvezel aansluitpunt en zou e.e.a. doorgeven.

De stand van zaken:

-glasvezel niet aangesloten in de centrale

-onmogelijk om KPNTV te bestellen via MijnKPN al gedurende 5 maanden(we hebben satellietTV)

-23 december komt er een monteur langs maar die hoeft bij ons niets te doen. Hij moet in de centrale zijn op de plek waar ze afgelopen donderdag glasvezel hebben afgezet

-​​​​​​​we zouden graag een mediabox ontvangen zodat we TV kunnen ontvangen op ons toestel

 


Ik zie het inderdaad. Ik zie daar ook de datum 23 december staan. Dan moet de glasvezel opgeleverd worden. Dan wordt deze door de monteur gepatched in de centrale. Dan loopt ook de order door en kan er daarna KPN TV toegevoegd worden via Mijn KPN.Â