Beste KPN,
Normaal hang ik mijn vuile was niet buiten, echter na mijn telefoongesprek van zojuist ben ik toch van mening veranderd.
Ik krijg een herinneringsmail vanuit KPN dat ik een automatische incasso moet betalen binnen 3 dagen...want anders!!!
Best KPN, ik ben al ruim 2 weken geleden door jullie afgesloten i.v.m. een overstap naar T-Mobile thuis. Op 6 juni(hiervan ook bevestiging). En inderdaad op de ochtend van 6 juni waren al jullie diensten 'dood' bij ons in huis.
Nu werd er zojuist tegen mij gezegd dat de opzegging pas 8 juli plaatsvindt...beetje raar als al mijn diensten al ruim 2 weken geleden door jullie beëindigd zijn.
Ik heb aangegeven dat ik graag, om juridische confrontatie te voorkomen, wil dat jullie de factuur per direct terugtrekken, en zelfs mij nog ruim 30 euro gaan terugbetalen(factuur betaald 15 mei t/m 15 juni en afgesloten op 6 juni😉).
Jullie callcenter medewerker vond het nodig om te benadrukken dat dat niet zo handig was, dit aangezien KPN een wel erg groot bedrijf is....met andere woorden, wat wil je nou eigenlijk tegen ons beginnen.🤔.
Als dit de wijze is waarop jullie omgaan met een klant welke de laatste 9 jaar in totaal zo'n 10000 euro aan maandabonnementen heeft voldaan, dan vindt ik dat vrij respectloos....deze opmerking maken is uberhaubt respectloos naar wie dan ook.
Beste KPN, u krijgt van mij nog de kans om dit op een normale en volwassen wijze af te ronden, zo niet dan hebben wij echt een juridisch 'probleempje' met elkaar, en ik zou er niet zo zeker van zijn, gezien de feiten dat KPN hier als winnaar uit gaat komen.
Mvgr,
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Klacht over overstap en opzegging
Beste antwoord door Marina_
Hoi @skiprox , Er is niets mis gegaan met de overstap. We hebben in de bevestigingsmail ook toegelicht hoe het zit met je laatste factuur. Je hebt bij KPN je abonnementskosten altijd een maand vooruit betaald. In de maand voor de beëindiging krijgt je de voorlaatste factuur. Ook daarop worden abonnementskosten in rekening gebracht. Na beëindiging van het abonnement volgt de laatste factuur. Hierop worden de eventueel teveel betaalde abonnementskosten verrekend met de laatste verbruikskosten. Als je teveel hebt betaald, maken wij dit bedrag aan je over. Na de laatste verrekening stoppen wij de automatische incasso. Daar hoeft je zelf niets voor te doen. Hoe het kan waarom er is aangegeven dat de opzegging pas op 18 juli plaats vindt, kan ik niet achterhalen. Hopelijk is het je wel duidelijk hoe het zit met je factuur. anders hoor ik het graag.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.