Goedemiddag,
Ik wil hierbij ook graag mijn beklag doen over jullie installatiepartner Roamler.
Ook ik heb een brief gehad eind september om snel een afspraak met Roamler te maken om de glasvezelaansluiting verder in orde te maken. Ik heb op dit moment al ca. 12 jaar een abonnement bij KPN op het kopernetwerk en beschouw mijzelf daarmee als een vaste klant.
In deze brief stond bij mij ook haast te maken, aangezien ik anders over minder dan 2 maanden geen internet en telefoon meer heb.
Ik heb een afspraak gemaakt voor 26 oktober, maar die werd de avond van te voren om 19 uur via de mail afgezegd. Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt voor 23 november en die werd 2 dagen van te voren weer afgezegd.
Ik heb nu voor de derde maal een afspraak gemaakt, maar ik kan van Roamler niet de garantie krijgen dat deze wel doorgaat.
Kpn wil dit graag omzetten, ik heb zelf nergens om gevraagd, dus ik wil daar aan meewerken en houdt rekening met deze afspraak. Ik moet hier ook gewoon iedere keer vrij voor nemen, maar volgens mij denkt Roamler dat ik onbeperkt vakantieuren heb, want zij zeggen rustig steeds af. Daarbij wordt er in de afzegging ook iedere gemeld dat ze geprobeerd hebben contact op te nemen, maar ik ben door niemand gebeld. Leugens houd ik dus al helemaal niet van.
Ik probeer nu de garantie te krijgen dat afspraak nummer 3 niet weer wordt gecanceld, maar die kan niemand mij geven. Maar ik ben niet van plan om afspraken te blijven plannen tot Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.
Ik zou Kpn dan ook sterk willen aanraden om de samenwerking met Roamler te beëindigen en dit via een betrouwbare partner te regelen of eigen monteurs.
Ik ontvang graag een reactie hoe dit op te lossen, want ik wordt hier pisnijdig van.
Admin: eigen topic voor je aangemaakt