Ik ben/ was een 'ouwe trouwe' Kpn fan, als zodanig gegroeid, van huis uit altijd Kpn geweest. Ik adviseer andere huishoudens om mij heen, ook over andere zaken.
Echter voor mij is voor nu echt de maat vol vwb Kpn. Ik heb in die 40 jaren, lid van KPN in mijn eigen huishouden, heel wat meegemaakt met KPN, veel feedback gegeven, veel ellende moeten doorstaan (ik vond het nooit correct om geschillen op forums of via reviews te melden, vaak op het punt gestaan te switchen, uiteindelijk toch weer steeds over mijn hart gestreken. Af en toe kwam er eens wat terug van Kpn en natuurlijk ook góede service tijden meegemaakt.
Maar Kpn is nu zover dat niemand meer de klanten fatsoenlijk te woord kan staan. Dus tegen mijn principes in meld ik het nu toch maar op het forum. Aan de telefoon zeggen ze maar wat, de uiteindelijke uitvoering strookt in het geheel niet met de telefonische afspraak. Voorbeeldje: Kpn; tuurlijk krijgt u nu het nieuwste modemtype box 12 ! Tot 2x toe voor niets naar ophaalpunt en 3de keer toch een oude modemtype gestuurd. Dit alles zonder overleg. Blijkt later, hoorde ik toevallig, dat ik als oude klant ( !), geen recht zou hebben op het nieuwste modem. ??!!
Vorig jaar oktober zo n ernstige klacht verstuurd, nooit reactie van u terug ontvangen!! Betrof hier oa onbeschofte, zeer onprofessionele medewerkers aan de telefoon, oa de afspraken ellende mbt glasvezel aanleg en oa de grote ergernis mbt de steeds weer oplopende abonnementstarieven zonder dat je hierover geinformeerd wordt, geen communicatie. (stiekem steeds weer hier en daar een eurootje of 2 erbij....). Steeds weer trapte ik er in. Terwijl de hautainiteit er vanaf droop.
Nu kreeg ik vorige week een aanbieding van Ziggo, waar ik in 1 jaar tijd sowieso €350 kan besparen, maar ook nog eens met een hoop extra, film 1, 1000mb !! Omdat je Kpn geen email kan sturen met al je klachten en opzeggen (ook een dikke ergernis) , moest ik toch weer bellen. Ik hoop voor u KPN dat u het terug kunt luisteren, de honden lusten er geen brood van..... Ik vroeg uw telefoonmedewerker uiteindelijk of hij namens Kpn of namens Ziggo aan de telefoon zit ( hij liet mij nl oa weten hoe eenvoudig het is om over te stappen.............) Ach nee antwoordt hij, hij was gewoon melig. Kan hij niet beter melig zijn in zijn eigen tijd !!? Tot overmaat van ergernis biedt hij mij al smalend / lachend vervolgens, niet €1 maar maar liefst €2 korting aan op mijn huidige abonnement van €74,50………….
Enfin, ik zal u op deze plek, voorlopig, alle details besparen, maar u snapt dat het voor mij nu echt noodzaak wordt om verder te kijken. Zodra minachting overmoed en arrogantie de overhand neemt en het onmogelijk wordt gemaakt om op de normale fatsoenlijke persoonlijke manier, tot een oplossing te komen, vind ik dat mensen gewaarschuwd moeten zijn.