Skip to main content

Dit komt bekend voor 

 

Mijn Klacht

ruim 6 weken bezig met slechte tv koppeling slechte wifi van de 200mbps slechts tussen de 30 en 60 mbps monteur geweest kon het niet oplossen terug gebeld de genen die aan de lijn kreeg zij ik kan het zien er zit iets niet goed op de lijn ik ga als nog iemand sturen die uw lijn gaat na meten nieuwe afspraak een half uur voor dat de monteur zou komen belde hij op en zei ik zie wat het probleem is uw moet 2 nieuwe tv ontvangers hebben en super wifi ontvangers dan is het probleem op gelost ik ga het doorgeven en als uw overeen uurtje contact op neem met de klanten servies dan kunnen zij het voor uw opsturen dus niet dat mogen ze niet zei de persoon die ik aan de lijn had weer contact gezocht met 08000201557 code 8433009 /51 kreeg de zelfde persoon aan de lijn die eerder had gesproken hij gaf te kennen dat hij eerst een andere monteur zou sturen om naar de lijn te kijken die is ook geweest alles op nieuw na gekeken en testen gedaan de ene keer wel 200 de anderen keer 40 90 hij gaf te kenen dat alles goed was ik zou terug gebeld worden door monteur een week later heeft hij ook netjes gedaan die jongen die ik van planning zou die dag terug bellen op de monteur bij mij was om na vraag te doen hij moet nou nog bellen zelf al 4 keer terug gebeld om dat hij vond dat ik recht had op een compensatie om dat alles fout was gegaan en tot 3 keer aan toe thuis moest zitten waar van 1 keer voor niets om pdat de monteur niet eens de moeite heeft genomen om lans te komen nu moest ik zelf de super wifi kopen terwijl mij toe was gezegd dat ik die zou krijgen dus ik zou graag van uw horen hoe we dat gaan oplossen mvg Ruud Stoop

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hey @Rstoop! Welkom op ons Forum. Bedankt voor je uitgebreide uitleg hoe alles is verlopen. Je bent heel wat in de weer geweest met de verbinding en zo te horen is het nog niet opgelost, of wel? Jammer om te horen dat het niet naar wensen is opgelost. Je uiteindelijke vraag gaat over een compensatie en de vraag of je moet betalen voor de Super Wifi's.  

Wat betreft de SuperWifi's. Die geven we niet gratis weg. We kunnen geen wifigarantie bieden omdat de wifi verbinding afhankelijk is van veel factoren. Je kunt de Wifi Manager doorlopen en kijken of daar een gratis oplossing uit rolt, maar met een wifisnelheid van 30-60MB/s ben ik bang van niet. 
Kun je hier niet mee uit de voeten? Dan adviseren we eigenlijk altijd om bekabeld te werk te gaan of inderdaad de keuze te maken te investeren in wifi-versterkers. 

Ook voor het niet komen opdagen van een monteur geven we geen compensatie. De monteursafspraak was blijkbaar overbodig of de monteur kon op afstand het e.e.a. voor je betekenen. Ik vermoed dat je dit met hem besproken hebt. 

 


Dit is precies het antwoord wat verwachten 

Ten eerst zou ik terug gebeld worden door de genen die ik al eerder aan de lijn had gehad die mij zelf heeft gezegd dat ik een vergoeding zou krijgen voor de ruim 6 weken last van slechte internet of geen internet. Slechte tv 

Maar heeft tot de dag van vandaag niet heeft gebeld? Terwijl ik 5x heb gebeld als hij me wilden terug bellen .dit vind ik nog het ergste van het verhaal 

Mvg 

Ruud Stoop 

Een teleur getelde klant 

 


Hey @Rstoop! Ik had je graag een ander antwoord gegeven. Ik heb overlegd en een collega en die gaf me de tip om even in de oude tickets te kijken (reeds afgemeld). Dit heb ik gedaan en daar zie ik wel een bericht staan waarin gewezen wordt op een compensatie. Echter zonder enige definiëring. Ik heb de betreffende collega voor je gemaild. Je hoort dus nog van me!:innocent:   


Graag maar daar ben ik  al 6 weken mee bezig

Maar ik wacht af ik hoop op een positieve afgelopen ik ben nog steeds een kpn mens en denk positieve maar wordt wel steeds moeilijker na de oplossing die worden gegeven 


Je hebt het over slechte Wi-Fi en dan noem je tussen de 30 en de 60 slecht?? Ik vraag me af of je  überhaupt weet hoe het werkt. Hoe heb je gemeten? Op de 2.4Ghz band of op de 5 GHz band? Op de 2.4Ghz band kan je niet eens meer halen. Op de 5 GHz band wel mits je in de buurt bent van het Wi-Fi punt omdat de 5 GHz band een kort bereik heeft. Is er wel wat aan de hand vraag ik me af. Heeft je modem wel een 5 GHz band? Is je toestel waar je mee meet wel geschikt voor de 5 GHz band?


Beste joep als je nou een keer leest en niet van bijdehante opmerkingen maakt dan heb je kunnen lezen dat ik een v12 modem heb dus 5ghz en dat het niet alleen om de snelheid gaat maar ook om de tv ontvangst maar volgens mij ben jij een die achter alles wat kpn doet goet is en dat alleen maar zeur maar dat is niet mijn insteek ik wil alleen maar wat mijn is toegezegd is wordt na gekomen meer niet


Ik kan vast niet goed lezen na 3x je topic lezen zie ik nog nergens staan dat je de Box 12 hebt. Maar goed ik wens je veel succes.


Thans