Skip to main content

Wat een ontzettend slechte service ontvang ik van KPN bij mijn verhuizing. Mijn vertrouwen in deze provider is echt ver in de min gezakt.
Allereerst geef ik op 30 DEC een verhuizing door en op 25JAN blijkt mijn aansluiting in de nieuwe woning niet compatibel met de experia box. Pas op 2 FEB zou er een monteur kunnen komen. Tot dan toe alles ok, met extra GB op een hotspot. 
Maar op 1 FEB is de afspraak van 2 FEB in geen enkel systeem terug te vinden, word ik niet teruggebeld wanneer dit wel beloofd is. Na 3 telefoontjes staat de afspraak van 2 FEB toch op miraculeuze wijze in het systeem maar op 2 FEB komt er toch geen monteur langs. HOE KAN DIT?!
Nu zelf een afspraak op 3 FEB weten in te plannen maar ik vertrouw er niets van dat er ook daadwerkelijk iemand voor mijn deur staat morgen, laat staan dat deze monteur on the spot het probleem gaat oplossen…
De extra GB zijn afgelopen en deze zouden na weeeeer te bellen direct zijn toegevoegd aan mijn account maar na een uur heb ik hier nog steeds geen bevestiging van gehad. Evenals het klachtenformulier dat gemaild zou worden: in het luchtledige verdwenen. WIE KAN MIJ HELPEN? 
Ik wil het woord 'systeem’ niet meer horen. Welk persoon gaat dit oplossen en belt mij terug en neemt mijn klacht serieus. Het forum leek me nu de enige plek waar ik mijn klacht kon opschrijven.

Echt waardeloos dit….

Dag @Itssuus , welkom op het forum.

Tjonge, dat getuigt inderdaad niet van een goede aanpak. Op het forum kun je wel je relaas doen, maar helaas hebben de moderators het nogal druk en hebben ze vaak een backlog (achterstand zou je ook kunnen zeggen) van een paar dagen. Dat betekent in jouw geval dat er waarschijnlijk niet eentje op tijd gaat reageren. Bellen met 0800-0402 of chatten is dan het snelst.

Als je toch wilt w88 op een moderator vul dan alvast je profiel verder in zodat ze er direct in kunnen duiken, zodra ze er aan toekomen.


Dag @Itssuus , welkom op het forum.

Tjonge, dat getuigt inderdaad niet van een goede aanpak. Op het forum kun je wel je relaas doen, maar helaas hebben de moderators het nogal druk en hebben ze vaak een backlog (achterstand zou je ook kunnen zeggen) van een paar dagen. Dat betekent in jouw geval dat er waarschijnlijk niet eentje op tijd gaat reageren. Bellen met 0800-0402 of chatten is dan het snelst.

Als je toch wilt w88 op een moderator vul dan alvast je profiel verder in zodat ze er direct in kunnen duiken, zodra ze er aan toekomen.

Hi Henk kun je mij in ieder geval een link naar het klachtenformulier geven via deze post?


Hoe dien ik een klacht in?